Følgere

fredag 19. august 2011

Sommerfugler og HJELP!!

Man får bare nyte siste rest av sommer nå! Og hva er vel mer sommerlig enn sommerfugler? Jeg har laget enda et telyskort ;-)


Her har jeg brukt et klistremerke som motiv. Det er noe jeg har hatt liggende, så jeg vet dessverre ikke hvilken leverandør det er fra.


Metallsommerfugl, rose og perler er fra Kort&Godt. Roseknoppene fra Storyteller. Papirer er fra Tim Holtz.

Sånn ser kortet ut når det er brettet ut. Denne gangen har jeg valgt å bruke en tag.

Dette er mitt bidrag til Scrapperiket "Sommerfugler".


JEG TRENGER HJELP! Jeg har hatt problemer med bloggen i det siste. Plutselig kunne jeg ikke redigere eller lage nye innlegg! Men det ordnet seg ved at jeg endret til gammelt redigeringsprogram.
Nå er problemet å få innlegget til å legge seg på bloggrollen.. Jeg må gå inn på innlegget og publisere på nytt! Som regel har jeg planlagte innlegg men det skal vel ikke ha noe å si?
Er det noen andre som har samme problemer eller vet hvordan det kan løses??

6 kommentarer:

Sylvia sa...

Knallstilig telyskort i nydelige farger:-))

Bloggproblemene kommer og går hos meg også. Veeeldig irriterende!!
I går kunne jeg ikke lage nye innlegg men det "gikk over av seg selv. Sikkert noen feil som må fikses "sentralt". Jeg har ikke peiling på å rette på noe iallefall. Må bare vente til det "går over."
Håper du får ei fin helg uten bloggproblemer:-))

Marita ♫♫♫ sa...

Nydelig telyskort♥. Har så lyst til å prøve meg på det, men synes det ser så vanskelig ut. Kanskje jeg bare må prøve!! Du har brukt nydelig papir og det er nydelig pyntet♥.

Takk for tipset i forhold til flasketagen. Har lett den opp☺ og klippet til en mal.

Klem Marita♫♫

marit sa...

Kjempe lekkert kort! Det er så deilig å få brukt noe som ligger lenge..
Kan desverre ikke hjelpe med problemet ditt, men synes det har vært en del tulll på blogger for tiden...
Ha ei fin fin helg!
Marit

Renate sa...

Så skjønt telyskort du har laget her. Elsker fargene dine og det flotte mønsterarket ditt.

Nydleig pyntet med tekster og sommerfugler.

Hilsen Renate

Rosemarie sa...

Vilket härligt teljuskort du har gjort. Färgerna underbara!

Hoppas det löser sig med dina bloggproblem. Kan tyvärr inte hjälpa, men har själv haft mycket problem den senaste tiden med att inte kunna komma in på olika internetsidor. Irriterande när det inte fungerar som man vill.
Ha en trevlig helg!
Kram
Rosemarie

unni's scrappeboble sa...

Skikkelig nyyyydelig kort du har laget :)
Tusen takk for at du deltar, hilsen Unni på Scrapperiket :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...