Følgere

lørdag 27. august 2011

Vinger

Som jeg skrev i går vant jeg en lekker blogcandy hos Ida :-) Utålmodig og inspirert som jeg ble har jeg allerede brukt noe av snadderet, på dette kortet: lenken fra Tim Holtz.


Lenken passet perfekt til den andre pynten jeg har fra Tim Holtz


Her har jeg brukt to stempler oppå hverandre. På øyenstikkeren har jeg brukt 2 forskjellige cats eye for å få litt farge på øyenstikkeren, deretter påført svart glitter langs linjene på den for å få litt dimensjoner. 



Dette er mitt bidrag til utfordringen hos Sukkersøtt "Vinger"

Materialer: Papir, lenke, klokke, billetter og bruskort fra Tim Holtz. Stempler, noter og øyenstikker - Panduro. Stempelbord - Kreativ hobby "crunge bård II". Bokstaver - Glitz. Cats Eye - Blue lagoon og Chestnut roan. Stickles glitter - Gunmetal.

6 kommentarer:

Berit sa...

Kjempetøft herrekort!! Lekre detaljer!
Klem, Berit

Kari sa...

Stilig herrekort!Flotte detaljer!
Takk for at du deltar hos Sukkersøtt denne uken og lykke til!

Klem,Kari :)

Kortmanitove sa...

Så stilig kort! Mange flotte detaljer med, og øyenstikkeren ble veldig fin! Tenkte engler og feer jeg da jeg så utfordringa fra Sukkersøtt, og det har jeg ikke så mye av i hobbyutstyret mitt, men her er det jo vinger av det slaget jeg også kan finne, så kanskje jeg skal se om jeg ikke kan delta på utfordringa likevell...
Takk for inspirasjonen.
Tove

Heidi sa...

Så tøft herrekort!
Lekre farger og stilige detaljer:)
Ha en fin dag, klem:)

Gro sa...

Kult og tøft herrekort!
Så fint at du vil delta hos Sukkersøtt denne uka. Lykke til!
Klem fra Gro

majsan sa...

Skikkelig stilig kort i herlige farger og tøffe detaljer :)
Takk for deltagelsen hos Sukkersøtt.
Klem
Maria

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...