Følgere

fredag 5. august 2011

Vintage med knapper

Hos Scrapperiket skal man bruke knapper i sitt prosjekt.


Blått og brunt er så fint sammen :-) De blå rosene syns jeg er så veldig babyblå, så jeg har påført litt distress ink på de.


Materialer: Papir - Tim Holtz. Bilde fra nett. Blå roser - Kort&Godt. Beige blomster - Kuttut. Hvit blonde - Storyteller. Beige bånd - Hobbykunst. Knapper - Søstrene Grene.

Til slutt vil jeg få takke for kommentarene dere legger igjen hos meg, det setter jeg veldig stor pris på!!

6 kommentarer:

Trine Pedersen sa...

Blått og brunt sammen er bare så nydelig, helt enig med deg. Dette var virkelig et lekkert kort.:)

Nyt sommerdagen!

Klem, Trine :)

Sylvia sa...

Dette var da "bærre lækkert"!!
Brunt og blått er kjempefint sammen og dette var jo i tillegg også nydelig pyntet :-))

Ha ei fin helg.
Sylvia.

Berit sa...

Nydelig kort i en flott fargekombinasjon! lekkert pyntet.
Ha ei fin helg:)

Heidi sa...

Nydelig kort du har laget igjen:)
Lekre farger og vakkert pyntet.
Herlig julekort i innlegget under her også.
Ha en fin helg, klem:)

unni's scrappeboble sa...

Skikkelig nyyyydelig kort du har laget i herlige farger :)
Tusen takk fora at du deltar, hilsen Unni på Scrapperiket :))

Wenche sa...

Nydelig kort.

Takk for at du deltar på utfordringen vår.

Wenche, Scrapperiket.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...