Følgere

lørdag 10. september 2011

2 puncher

Papirdokkene har en utfordring hvor det skal brukes minst 2 puncher.


Jeg har brukt en kantpunch og bladpunch fra Martha Stewart. Med hvit kant og hvite prikker i arket syns jeg kortet fikk et lyst og fint preg.


Jeg har måtte klippe og mikse litt i hjørnene, for jeg har ikke hjørnepunchen til kanten, men jeg syns det ble greit. 

Materialer: Papir - Tim Holtz. Motiv - Minnehjørnet. Stempel - Viva. Puncher- MS. Charm - Kort&Godt. Hvite roser - Storyteller. Roseknopper - Kuttut. Hvis stor blomst - Panduro. Bånd - Rayher.

5 kommentarer:

Rosemarie sa...

Ett sånt vackert kort! Du har verkligen lyckats bra med att göra hörnen snygga på den punchade spetskanten.
Kram
Rosemarie

Heidi sa...

Nydelig!
Lekre farger og pynt:)
Så flott du fikk til hjørnene, imponerende.
Ha en fin helg, klem:)

Therese M. sa...

Kjempefint kort. Og punchkanten ble veldig fin :)
Klem, Therese.

Ninni sa...

Fantastiskt vackert kort!

Kram

Gro sa...

Flott kort.
Takk for at du deltar hos Papirdokkene.

Klem :o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...