Følgere

fredag 9. september 2011

Bånd

Jeg var så heldig å vinne en blogcandy hos Ida, og her har jeg brukt papir, charm og et papir fra denne. Brunt og grønt er noen av mine favoritter, så når begge fargene er på samme ark er det jo perfekt :-)


Det brune båndet som krysser hverandre er i papir (egentlig et innpakkingsbånd fra Nille). Sløyfebåndet er fra Kuttut.


Dette er mitt bidrag til Kort O Mania "Bånd"

Materialer: Papir - My Mind's Eye. Stempel - jeg tror det er fra Kreativ hobby. Blomster - Storyteller. Sløyfebånd - Kuttut. Papirbånd - Nille. Charm - ?. Kantpunch - MS. 

6 kommentarer:

Sylvia sa...

Stilrent og lekkert som vanlig:-))
Ha ei kreativ og fin helg!!

Sylvia.

Maggie sa...

Enda et vakkert kort fra dine kreative hender!

Silje sa...

Herlig kort du har laget! Flotte farger!! : )

Heidi sa...

Nydelig!
Lekre farger og pynt som alltid:)
Ha en riktig god helg, klem:)

oheidia sa...

Nydelig bånd og kjempefint kort! Tusen takk for ditt bidrag til Kort O Mania:)

Guro sa...

Kreativt og lekkert kort du har laget her!
Likte veldig godt måten du har brukt bånd her, nydelig!
Tusen takk for at du deltar hos Kort O Mania.
Klem Guro

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...