Følgere

onsdag 28. september 2011

Høst

Jeg var innom Kunsthobby megastore på Vestby her om dagen og da ble det selvfølgelig kjøpt inn noen nye godsaker :-) Hvis du bor i nærheten kan jeg absolutt anbefale denne butikken. Stort utvalg og fine priser.


Dette stempelet falt jeg for med en gang. Jeg innbiller meg at jeg kan bruke det både til mørke nesten litt spøkelsesfulle kort som dette, men også litt mer romantiske kort.


På diecut'en har jeg brukt Cats eye og Distress ink på bakgrunnen. Månen er fargelagt med en enkel fargeblyant. Stempelet har fått masse glitter på seg i flere forskjellige farger. Kanter er rufset opp og juksesydd.

Dette er mitt bidrag i utfordringene til
Kort O Mania "Høst".
Simon says stamp "Anything goes"
Paper Sundaes "Anything goes"
Sparkles Forum Challenges "Something that sparkles"

Materialer: Papir - Glitz. Stempel - Kreativ Hobby. Diecut - Kort&Godt. Filmstripe - Tim Holtz. Distress ink - Pumice stone. Cats eye - Blue lagoon. Stickles - Tea die, Gun metal og Patina. Fjær, blomst og spellbinder fra candyen til Guri.

Tusen takk for kommentarene dere legger igjen hos meg, jeg setter veldig stor pris på hver og en av dem :-)

5 kommentarer:

My Hyde Away sa...

Dette var et fint kort og litt spøkelsesfullt. Tusen takk for at du deltar hos Kort O Mania.

Hilsen Kirsten

julieprice3 sa...

Very pretty. Thanks for joining us at Paper Sundaes this week for the Anything Goes Challenge
hugs Julie P

Kjersti sa...

Dette kortet var nydelig! Det ble ordentlig høst med de fargene du har valgt. Sømmen rundt, blomsten, fjærene... Lekkert! Ha en fin torsdag! Klem Kjersti

oheidia sa...

Hei Jorunn! Dette kortet likte jeg veldig godt. Du har laget en flott stemning i kortet og stempeltrykket er kjempekoselig. Hærlig monotone nattfarger og tøft med negativstripa, fjærne og blomsten. Takk for at du deltar hos Kort O Mania. Klem fra Heidi

Becca Fabozzi sa...

really pretty. Thanks so much for joining us at Simon Says Stamp

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...