Følgere

lørdag 24. september 2011

Lilla julekort

Ja, så kommer det enda et julekort fra meg :-) Denne gangen i forskjellige lillatoner. Jeg har kun brukt bazzill som papir. Dette stempelet syns jeg er så utrolig søtt og fint. På engelen har jeg brukt en del glitter "chrystal".


Dette er mitt bidrag til utfordringene hos
Panduro Hobby "stemplet motiv"
Kreativ hobby "blonder og bling"

Materialer: Papir - bazzill. Motivstempel - Panduro. Tekststempel - Kreativ hobby. Blonde - Storyteller. Bling - Panduro. Snøkrystaller - Nille. Charmsen har jeg fått i blogcandyen hos Ida.

3 kommentarer:

Camomilla sa...

Fint julekort! Jeg kan godt lide du har valgt lilla fremfor mere jule-relaterede farver. Held og lykke i udfordringerne. Kh Camilla / camomillas.blogspot.com

Dot-scrap sa...

Smukt julekort, og engle-stemplet er så flot til kortet. Lækre detaljer.
Tusind tak fordi du havde lyst til, at deltage i vores konkurrence på Panduro Hobby´s scrapbooking blog.
Held og lykke.
Dorte aka dot-scrap

Anne Bente sa...

Lekkert julekort. Tusen takk for at du deltok i vår utfording i september :-) Anne Bente, Kreativ Hobby

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...