Følgere

mandag 19. september 2011

Rosa kort

Et ganske rosa kort fra meg i dag.


Enkelt pyntet som vanlig. Denne punchen fra MS syns jeg er såå fin, den er så anvendelig og passer til alt.


I blogcandyen fra Ida fikk jeg en pakke med disse nydelige blomstene fra Kort&Godt. Det syns kanskje ikke så godt på bildene, men jeg har brukt litt Liquid Pearls på kantene og bildet.

Med dette kortet deltar jeg i utfordringen til Scrapperiket som vil se punch eller dies.

Materialer: Papir - Panduro. Motiv - Minnehjørnet. Punch - MS. Blomster og perler - Kort&Godt.

5 kommentarer:

Kortmanitove sa...

Nydelig kort! Den punchen er kjempefin... Hadde muligheten til å kjøpe den i helga, og gjorde det ikke :( angrer litt på det...
Blomsten var veldig søt, og mange flott detaljer på hele kortet.
Ha ei fn uke!
Tove

Sylvia sa...

Knallekkert dette også:-))
Du er viss inne i en "rosaperiode" for tida!!
Nydelig pyntet som vanlig!!

Sylvia.

Rosemarie sa...

Jättevackra rosa kort du gjort både igår och idag! Det blev en väldigt fin kombination med både halvpärlor och Liquid Pearls på kanterna.
Kram
Rosemarie

Tuppenshobbyblogg sa...

Nydelig kort i flott farge !
Flott motiv og den blonden er lekker.
Har kikket i bloggen din og du lager sååå mye fint.Her må jeg følge med ja ;0)

Hilsen Kjersti

Linda sa...

Nydelig kort i lekre farger.

Tusen takk for at du deltar i utfordringen vår!

Linda, Scrapperiket

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...