Følgere

søndag 4. september 2011

Sjokoladeeske

Det er gøy å prøve noe nytt :-) Jeg måtte bare prøve å lage en liten eske. Malen har jeg funnet hos Kirsten. Takk for at du deler, Kirsten!






Jeg knoter litt den første gangen, men når man bare har gjort det en gang går det ganske greit neste gang :-) Man lærer underveis.

Dette er mitt bidrag til utfordringen hos Anonyme Scrappere "Lag hva du vil"

Materialer: Papir - Tim Holtz. Tekststempler, diecut og perler - Kort&Godt. Hjørnestempel - Viva. Grungebård II - Kreativ hobby. Sløyfebånd, charm og roseknopper - Kuttut. Roser - Storyteller. Blonde - Prima. Kantpunch - MS.

4 kommentarer:

Kirsten Aune sa...

Hei Jorunn.
Tusen takk for hyggelig hilsen i bloggen min. Så koselig å høre at du liker malene og tutorialene mine. Det tar mye tid å lage disse, og da er det ekstra koselig å høre at folk liker dem! :)
Esken din er kjempeflott! Nydelige papirer og lekkert pyntet.
Ha en fin kveld.
Klem fra Kirsten

Trine Pedersen sa...

Morsomt å prøve nye ting ja. Den ble utrolig lekker esken din. Nydelige farger og så vakkert pyntet. Herlig tekst på toppen.

Ha ei fin uke!

Klem, Trine :)

Hege sa...

Så flott eske du har laget! Stilig med blomsterranken på lokket!

Takk for at du deltar hos AS!

:-)

Anne Kristine sa...

Wow! Så flott eske!!
Nydelig pyntet og vakre mønsterark du har brukt!

Takk for at du deltar hos AS denne gangen.
Ha en fortsatt fin uke.
Klem Anne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...