Følgere

fredag 2. september 2011

Svertede kanter

Jeg har lagd et kort i størrelsen 10x15 cm som kan brettes ut. Disse kortene er morsomme å lage og skiller seg litt ut i forhold til "vanlige" kort på 15x15.


Vintage stil


Det er ikke så ofte jeg bruker gull, men her syns jeg det passet ganske godt. Jeg har brukt gullglitter på stempelet og blomstene.


Alle kanter er svertet med Cats eye "Chestnut roan"


Kortet når det er brettet ut.

Med dette kortet deltar jeg i utfordringen til Scrapperiket "Svertede og/eller revne kanter".

Materialer: Papir - Tim Holtz. Motiv - klippeark fra Minnehjørnet. Stempel bord og billett - Kreativ Hobby. Hjørnestempel - Viva. Tekststempel - North Star Stamps. Swirlstempel - Kort&Godt. Beige blomst og roseknopper - Kuttut. Roser - Storyteller. Bladpunch - MS.

4 kommentarer:

Heidi sa...

Nydelig kort!
Så lekkert med gull:)
Ha en riktig god helg, klem:)

Sissel sa...

Kjempeflott kort, gjorde seg med gull og morsomt med noe annet enn 15 x 15. Fant inspirasjon til flotte flaskekort/tags hos deg :)
Klem Sissel

Rosemarie sa...

Ooo, vilket vackert kort! Stilfull layout och ljuvliga färger. Så snyggt med de stämplade motiven också.
Ha en underbar helg!
Kram
Rosemarie

Wenche sa...

Nydelige kort.

Takk for at du deltar på utfordringen vår.

Wenche, Scrapperiket.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...