Følgere

onsdag 7. september 2011

Tag

Noen ganger er det greit å bare lage en tag istedet for et kort i 15x15 cm. F.eks for å henge rundt en flaske e.l.


Dette motivet har jeg brukt tidligere på et annet kort. Jeg har brukt to forskjellige stempler oppå hverandre. Etter inspirasjon fra Pandurokatalogen. 


På øyenstikkeren har jeg brukt Cats eye Blue lagoon og Chestnut roan for å fargelegge vingene. Deretter brukt svart glitterlim.

Dette er mitt bidrag til utfordringen hos Card and scrap "Pynt en tag"

Materialer: papir - Tim Holtz. Stempler - Panduro. Blonder - Prima. Sløyfebånd - Kuttut. Liten brun blomst - Storyteller. Perler - Kort&Godt. Den store blomsten har jeg fått i en candy fra Guri :-)

7 kommentarer:

Sylvia sa...

Knallstilig som vanlig:-))

Sylvia.

bettand sa...

Dette var en lekker sammensetning av blått og brunt. Synes notene og sommerfuglen var prikken over i-en. Tusen takk for at du deltar hos Card and Scrap og lykke til. Håper du blir med oss på neste utfordring også. Klem Bettina

Maggie sa...

Flott tag! Veldig fint å stemple oppå et annet stempel :)

Heidi sa...

Ndelig tag!
Lekre farger og pynt som alltid:)
Ja tags er fine:) Praktisk når man skal bruke litt rester også.
Ha en fin kveld, klem:)

Guri sa...

Liker godt den øyenstikkeren du har på brukt. Og kjekt å sjå at det fremdeles er rester frå candyen du fekk av meg :)

Trine Pedersen sa...

Så stilig!!! Fargene var bare så herlige.

Klem, Trine :)

Synnøve sa...

Så nydelig denne tagen var!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...