Følgere

lørdag 22. oktober 2011

Digistempel

Jeg har ikke så mye erfaring med fargelegging men vil gjerne lære meg det. Det er mange videoer som viser hvordan man skal gjøre det, f.eks på YouTube. Men jeg er så usikker på hvilket merke jeg skal velge. Er det noen som har et forslag om hva som er best for en nybegynner? Innen jeg investerer i masse tusjer så øver jeg meg ganske enkelt med vanlige fargeblyanter. 


Her har jeg brukt et digistempel jeg fant hos Bodils Scrappeverden. Ta en titt på bloggen hennes, hun lager mange fine kort og lager også kjempefine digistempler selv. Jeg valgte dette motivet for å gi meg selv en ekstra utfordring. For meg som lager mest vintagekort er denne typen motiv uvant for meg. Når man surfer rundt på bloggene deres så ser man sååå mye fint, jeg blir så imponert og inspirert. Så da måtte jeg bare prøve denne stilen selv :-)



Jeg deltar på disse utfordringene:
Nordsalten Hobbyklubb "Bruk digistempel"
Creatalicious challenges "Distess your edges" I have distressed the image with lilac and the other edges with black.
Stamptacular Sunday "Your Choose"
Crafty cardmakers "Cute, with a dark twist"
Pollycraft Monday Challenge "Girls, girls, girls"
Paper Play Challenges "Use black"

Materialer: Papirer- rester. Image - Digistempel fra Bodils Scrappeverden, Charm - Kuttut. 

14 kommentarer:

June sa...

Kjempefint kort du har laget!Stilig charm:-)

Fargelegging er kjempegøy! Synes det er det kjekkeste med hele kortlagingen. Jeg storkoser meg med distress reinkersene mine som går på samme prinsippet som akvarellmaling. Når det gjelder hvilket type fargelegging du skal velge er det mye spennende å velge i og en smakssak. Det som gjelder er øvelse, øvelse og enda mere øvelse. Lykke til:-)

Klem fra June

Bea und Doreen sa...

stunning card. Love the image. And the charm is fabulous.
Thanks for joining us at Creative Cardmakers this week
Doreen

Tuppenshobbyblogg sa...

Flott kort i fine farger.Du fargelegger så fint at en skulle tro du gjorde det til dagen,motivet er helt perfekt.
God helg !
Klem Kjersti ;o)

Jack sa...

This is a great card, great colouring. Thanks for joining us at Crafty Cardmakers. xx

Winnie sa...

Nydeligt kort, fin fargelegging, takk for at du deltar hos Stamptacular Sunday denne uken

Klem Winnie @ Norwayscrapper

Nina sa...

Åhh, kortet ditt er knall tøft!! Lekre ark og super herlig motiv. Og selv om du "bare" fargelegger med vanlige fargreblyanter, så er det jo super bra fargelagt!! Flink du :)

Takk for at du deltar hos Stamptacular Sunday denne uken, håper å se deg igjen :)
Klem fra Nina.

Sonny - Papirskreppa sa...

Synes det er fint å bruke fargeblyanter også. Du er jo flink :) Tusen takk for at du dekltar hos NSHK.

WencheP sa...

Herlig og tøft kort. Kjempestilig motiv. Tusen takk for at du deltar hos NordSalten Hobbyklubb.

-Wenche

Anita sa...

Fabulous card. Love the colors and the charm too. Thanks for joining the Pollycraft challenge this week.

Cazza sa...

Such a striking card and the charm is fab!
Thanks for playing along in our Girls, Girls, Girls challenge this week over at Pollycraft :o)
Hugs,
Cazza
xxx

nicoleqmullen sa...

Cool card, love the image and that little skull!! Thanks so much for playing along with Paperplay this week!!

Julie M sa...

Great card, Jorunn - would be perfect for a teenager.

Thanks for joining us on PaperPlay this week.

Julie :o)

Jennifer sa...

Love this! Great take on our sketch over at AGOAC....good luck! xx Jenny ox

Plundis sa...

Flott kort med flott digi på :)

Takk for at du vil delta på utfordringen vår hos NsHk denne gangen!!

Klemmer Plundis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...