Følgere

fredag 21. oktober 2011

Fargeutfordring

Hos Sketchy Colors skal man bruke hvit, turkis og gul. Først syns jeg denne fargekombinasjonen så vanskelig ut, men bare jeg fikk satt meg ned og tittet litt på papirer og bilder så kom det på plass :-) Det er vel egentlig en del av vitsen med utfordringer, nettopp at det skal være utfordrende.


Det ble et enkelt kort denne gangen med lomme for tag. 


Igjen har jeg brukt et bilde fra Imàgenes Vintage, jeg syns de er så fine! Til dette bildet måtte jeg jo bare bruke filmstripen fra Tim Holtz.

Materialer: Papir - DCWV. Stempel - Kreativ hobby . Filmstripe - Tim Holtz. Perlene tror jeg er fra Nille.

9 kommentarer:

Guri sa...

Det blei jo eit veldig stilig kort i "vanskelige" farger :)
God helg til deg :)

Tuppenshobbyblogg sa...

Stilig rett og slett !!
Klem Kjersti ;o)

June sa...

For et kult kort! Liker godt motivet du har brukt.Fin løsning på fargekombinasjonen. Synes filmstripen passer veldig bra til kortet ditt.
Ha en fin helg!
Klem fra June

trine sa...

Stilig:) Du har jo også klart det som jeg trodde var helt umulig:) Gul og turkis:)
Nydelig kort!

Ha en flott helg!
Klem.

Lill S. sa...

Åååh, dette ble kjempelekkert :)
Det bildet er bare så flott og detaljene dine helt super:)
Utfordringer er gøy og man får lyst å prøve, da blir hjernen så aktiv og god he-he ;)
Ønsker deg en flott helg :)
Klem Lill

Ninni sa...

Superläckert kort i sann 50-tals känsla!

Kram

Berit sa...

Hei, du har jo klart utfordringen med glans!! Kortet ditt ble skikkelig lekkert!
Ha ei kjempefin helg:)

Ellen sa...

Så fantastisk nydelig dette var. Vakkert motiv, nydelig fargelegging, vakre farger og lekker pynt. Ett flott kort.
Klem, Ellen:)

Ana Márquez sa...

It looks so fabulous! :-) I'm glad of being useful for you. Hugs!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...