Følgere

torsdag 13. oktober 2011

På reisefot

Jeg syns disse bildene fra Imàgenes Vintage Gratis er så stilige! De gir kortene et helt annet uttrykk enn de jeg vanligvis lager med søte motiv og blomster. Noen ganger får jeg lyst til å "skeie ut" med å lage noe helt annet :-)


Disse kortene med tag er veldig enkle å lage, og man får brukt litt av restelageret. Det føles like godt hver gang det minker litt i restehaugen. Størrelsen på kortet er 15x10 cm.


Disse klistremerkene med hotellreklame passet jo bare perfekt til bildet syns jeg :-)

Jeg deltar i Thats Just so Cute sin fargeutfordring.

Materialer: Papir -  DCWV, Klistremerker - Tim Holtz. Kantstempel - Viva

Et lite visdomsord fra Karsten Isachsen til slutt: Livet består av daglige anledninger til å gjøre hyggelige ting for andre.

Ha en fin dag!

7 kommentarer:

June sa...

Gosh! Må si du er flink til å lage kort!
Denne er bare råstilig!
Klem

Rosemarie sa...

Du är verkligen jätteduktig på att göra kort!!! Den här blev jätteläcker. Förstår att det känns skönt när resthögen krymper, min hög bara växer hela tiden... måste nog också ta en titt på den någon dag.

Berit sa...

Så stilig et tag-kort!

Trine Pedersen sa...

Du er så flink til å variere. Dette ble utrolig flott og elegant. :):)

Klem, Trine :)

pia iris sa...

et skikkelig flott kort med et herlig bilde på.
tøft med den tagen og.
takk for ditt bidrag. klem pia

Anne sa...

Stilig tag-kort og så tøft bilde:))

Takk for ditt bidrag til TJSC

Smil fra Anne:)

~Isabell~ sa...

For et flott, nostalgisk kort. Liker det "gamle" uttrykket:-) takk for ditt bidrag<3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...