Følgere

mandag 31. oktober 2011

Roser

Da har jeg prøvd meg på litt fargelegging igjen. 


Hm, det ble enda et rosa kort gitt ;-) Den nydelige blonden har jeg fått i blogcandy fra Ida. 


Jeg har brukt 3 forskjellige farger med glitter + liquid pearl.


Jeg deltar i disse utfordringene:
Sukkersøtt "Blonder, blomster, glitter, charms"
Card Making Mamas "Cut it out"

Materialer: Papirer - Tim Holtz. Diecut og perler - Kort&Godt. Stempel - Viva. Grå blomster - Papirdesign. Roseknopper - Kort&Godt. Charms - Kuttut. Sløyfebånd - rest. 

5 kommentarer:

Sylvia sa...

Nydelig kort igjen - og de fargene er jo sååå skjønne:-))

Jorill sa...

Nydelig kort i lekre farger.
Blonda var jo bare superlekker:)

Ha en fin dag videre, klem

Tuppenshobbyblogg sa...

Nydelig kort med flott rosemotiv som er lekkert fargelagt.
Rålekker blonde !
Klem Kjersti ;o)

Kjersti sa...

Et nydelig kort i lekre farger. Den blonden var utrolig fin - fargeleggingen din også! Klem Kjersti

Heidi sa...

Igjen har du laget et nydelig kort!
Vakkert motiv som er flott fargelagt:)
Ha en fin kveld, klem:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...