Følgere

fredag 14. oktober 2011

Sirkler

Håper ikke dere er lei av alle flaskekortene mine.. Nå er det en stund siden jeg viste noen, så da satser jeg på at det går bra ;-) De er så enkle å lage og ofte er det jo en flaske man gir bort.


Og så fikk jeg endelig brukt vin-stempelet jeg kjøpte meg hos Minnehjørnet.


Rosene er et klistremerke fra ukjent leverandør. Litt restepapir fra Tim Holtz, diecut og gratulasjonsstempel fra Kort&Godt og blonde fra Prima.

Dette er mitt bidrag til utfordringen hos Scrapperiket "Sirkler"
The Crafty Pad - "Vintage"
CES Challenge blog "Seeing red"
CRAFT challenge "1 ribbon, 2 shapes, and some glitter"


Så er det fredag igjen, herlig! Ha en fin dag :-)

9 kommentarer:

CraftyC sa...

So pretty, love the vintage feel. Thanks for taking part in this weeks CES Challenge!
Clairexx

Victoria sa...

Great tag! Very "Vintage" I like the glittering too! Thanks so much for playing with us at The Crafty Pad this week. gook luck.
Victoria Lavender

Dawn sa...

Great Vintage Hanger I love the colours you've used!
Thanks for linking up to the Vintage Challenge at The Crafty Pad this week!
Good Luck
Hugs
Dawn xx

Betty sa...

Gorgeous vintage tag, love the design and colours.
Thank you for joining us this week at C.R.A.F.T challenge with this wonderful creation.
Betty x x

GDT for October at C.R.A.F.T

Tuppenshobbyblogg sa...

Taggen er kjempefin,flott form på den og vinstempelet er så flott.Snakk om perfekt tilpasset....
Kortet med tag i forrige innlegg var knalltøfft!! Viktig å skeie ut litt..(sier jeg som ikke forandrer så mye i kortverden ..;0) )

Klem Kjersti

Heidi sa...

Nei blir ikke lei flaskekortene dine!
De er nydelige!
Så vakkert motiv du har brukt her.
Ha en riktig god helg, klem:)

unni's scrappeboble sa...

Skikkelig flott flaskekort du har laget :)
Tusen takk for at du deltar på utfordringen vår, hilsen Unni på Scrapperiket :))

aqualeiga sa...

Hi,
what a super bottle hanger, a great idea. So pleased you joined us at THE CRAFTY PAD for our vintage challenge. Hugs, Ali x

KarenB sa...

So elegant! Lovely work x

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...