Følgere

lørdag 1. oktober 2011

Ut på tur

For a short english description, look further down the post. 


Er ikke dette stempelet søtt? Så ble det da også et ganske søtt og romantisk kort :-)


Tro det eller ei, men jeg har faktisk enda noen godbiter igjen fra candyen til Guri (den var virkelig innholdsrik), den hvite blomsten er derfra. Det syns ikke så godt men jeg har brukt et hvitt smalt bånd med hjerter innenfor kantpunchen. Jeg vet desserre ikke hvilken leverandør denne kommer fra da jeg fant den i resteskuffen min.


Dette er mitt bidrag til Scrappehuset hvor man har et inspirasjonsbilde. Jeg har latt meg inspirere av de skjønne fargene og vingene på sidene. 


This turned out to be a very romantic card I think. The stamps is from Kort&Godt. I have also used a borderpunch from Martha Stewart. This is my entry over at The Crazy Challenge "3 colours of your choice". I have used brown, pink and white. 
The Sisterhodd of Crafters "Silhouette"

Materialer: Papir - Tim Holtz. Stempel - "Olabil" Kort&Godt. Diecut, perler og rosa blomster - Kort&Godt. Sløyfe - Papermania. Kantpunch - MS.

Ha en riktig fin og kreativ helg :-)

3 kommentarer:

Micki sa...

Absolutely beautiful. Love the soft pink flowers which accent this wonderful whimsical silhouette image perfectly. Thanks so much for playing along with us in The Sisterhood of Crafters.

Torill sa...

Dette var et utrolig søtt og flott kort! Likte så godt stempelet!!

Vi i ScrappeHuset har det slik at du ikke kan kombinere utfordringene våre med andre utfordringer. Men kanskje du rekker å lage ett til?
hei hopp!

Darlene (SCS:akronstamperdpk) sa...

WOW this is absolutely ADORABLE!!! Thanks so much for joining our Silhouette Challenge at The Sisterhood! Hope you'll come join us again next challenge!!

Darlene
One of the Sistahs!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...