Følgere

mandag 14. november 2011

Clean and simple

Først må jeg få takke dere som har lagt igjen så utrolig hyggelige kommentarer hos meg når jeg ble syk, og nå som jeg er tilbake. Jeg blir helt rørt jeg, og de varmer virkelig! Tusen takk!


Når utfordringen lyder Clean and Simple så passer det meg ganske godt, siden jeg sjelden bruker så veldig mye pynt :-)  Så dette er mitt bidrag hos Kort O Mania. Deltar også hos 
Creative Craft Challenges "Minimalistic",
Little Red Wagon "Congrats"


Flotte blonder som jeg fikk i ekstrapremien fra Guri. Jeg har kjøpt meg paperpads med papir fra BoBunny, og de er så fiiiine. 


I den lekre lille rammen har jeg klippet ut et lite bilde og satt inni. Den er fra Korthobby.

9 kommentarer:

Meretekj sa...

Nydelig, nostalgisk kort!
Jeg ser at du er blitt syk, det var jo trist og høre..
Men, godt at du klarer å forts med hobbyen din:))
Håper at det vil gå framover nå, masse klemmer:))

Kirsten Aune sa...

Så elegant og lekkert, Jorunn.
Nydelige farger.
Ha en riktig fin uke.
Klem fra Kirsten

Ninni sa...

Så mycket fint och inspirerande skapelser du har gjort se´n jag tittade in senast. Love it!!

Kramar

Ana Márquez sa...

What a beautiful sweet card! I love it!!

Mynnette sa...

Absolutely gorgeous! Stunning--beautiful!!! :)

Linda S. L sa...

veldig flotte farger og pynt, nydelig kort :)
takk for at du deltar på utfordringen hos kort omania!
klem fra linda s l

Cheryl sa...

oh this is one gorgeous,project just love the image and the colors you have used,bless you for playing at creative craft challenge this week hugs cherylx

lam sa...

Smukt kort. Tak fordi du deltager hos Kort O Mania

dragonllew sa...

Great card thanks for joining us at Creative Craft Challenge.
Jenny x

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...