Følgere

søndag 13. november 2011

Snøengel

Jeg håper jeg ikke skremte dere altfor mye i forrige innlegg, men jeg må innrømme at jeg ble litt redd selv. Jeg har et hjerte som ikke er så altfor sterkt. Men nå er jeg på bena igjen, og får kanskje vurdere å ta det litt med ro (ikke så lett..)


På dette kortet har jeg gått berserk med snøkrystall-punchen :-) Jeg har brukt to forskjellige størrelser snøkrystaller, de øverste har jeg festet med limputer for å få litt dimensjon. Det er også mye liquid pearls, og på motivet en del glitter. 



Dette er mitt bidrag til utfordringen hos Nordsalten Hobbyklubb "Snøkrystaller"
Christmas Card Challenge "Deck the halls"
CRAFT Challenge "Cute"

Materialer: Papir - Melissa Frances. Image - Inger Harding Design. Stor snøkrystall-punch - Martha Stewart. Liten snøkrystall-punch - Panduro.

14 kommentarer:

Tuppenshobbyblogg sa...

Å det var godt å høre at du er på beina igjen.Har tenkt så mye på deg,selv om jeg ikke kjenner deg ;o)

Det var et flott kort du har laget.Håper du får fortsette å lage like mye fint som du pleier ;o)

Klem Kjersti

Trine Pedersen sa...

Så glad jeg ble da jeg så at det var kommet nytt innlegg på bloggen din. Skjønner godt at du ble redd. Nå må du bare være flink å ta vare på deg selv og helsa di. :)

Vakkert kort du har lagd. Nydelig engel, og så flott med alle snøkrystallene. Har vært å kjøpt Maja-design juleark, så i dag blir det kanskje et julekort her også.

Ha en fin søndag!

Klem, Trine :)

Rosemarie sa...

Underbart att se dig tillbaka! Tänkte mycket på dig och hoppades så att du skulle bli bättre. Det är ju alltid otäck när något händer med ens hälsa för man har ju bara en kropp att leva med och den vill man ju ska hålla länge, även fast det ibland inte blir som man tänkt.
Jättefint kort också. Ramen med snöflingor är så fin till den söta ängeln.
Tahand om dig!
Stor kram
Rosemarie

Guri sa...

Godt å hørra at du er på beina igjen, og at du har litt overskudd til kortlaging/blogging :)
Nå må du ta godt vare på deg sjølv og spara på kreftene dine.
Herlig englekort du har laga. Flott med kransen av snøkrystaller

Marita ♫♫♫ sa...

Så flott å høre at du er på beina igjen♥. Dette var et nydelig englekort♥. og det ble skikkelig stemningsfullt med den flotte kransen av snøkrystaller♥.

Ta vare på deg selv.

Klem Marita

June sa...

Så godt å høre at du er blitt bedre. Har tenkt masse på deg og ble veldig glad da jeg så innlegget ditt. Ta vare på deg selv og hjertet ditt.

Nydelig kort og utrolig lekkert med alle de snøkrystallene!

Varm klem fra June

Sheryl Hare sa...

This is soooooo pretty. I love it!

Maggie sa...

Så godt å høre at du er på bena, igjen! Nå må du passe godt på deg selv!
Det er helt greit å gå berserk med en punch, når resultatet blir så bra som her! Veldig fint med den rammen av snøkrystaller rundt den søte engelen :)

Sylvia sa...

Velkommen tilbake !!! :-)) Det er godt å høre at du har det bedre!!
Et nydelig kort dette. Skikkelig stilig med alle snøkrystallene synes jeg. Nydelige farger!!

Ha en fin søndagskveld.
Sylvia.

WencheP sa...

Så søt den engelen var! Tusen takk for at du deltar hos NordSalten Hobbyklubb.

-Wenche

Kjersti sa...

Så fint at det er bra med deg - har tenkt på deg:)
Kortet ble lekkert med den snøkrystall-ringen rundt!
Klem Kjersti

Gunn`s Kort sa...

Jeg kom tilfeldig til deg nå, og jeg har ikke sett forrige innlegg før nå. Det var skremmende, men godt å se at du er tilbake:)
Nydelig kort du har laget. Stilig med alle snøkrystallene.
Klem Gunn

Alanna sa...

What a darling card. I love all the snowflakes. Thanks for joining us this week at Christmas Card Challenges.

Berit sa...

Så godt å høre at du er på bena igjen, jeg har tenkt mye på deg:) Du må ta godt vare på deg selv:)

Nydelig kort du har laget. Det ble skikkelig lekkert med alle snøfnuggene rundt engelen.
Klem Berit

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...