Følgere

søndag 20. november 2011

Tradisjonelt julekort

Jeg må jo lage noen helt tradisjonelle julekort også synes jeg :-) Her ble det en vintage nisse, julestjerner og rødt.


Jeg har klippet ut en julestjerne fra papiret og montert med limputer.



Glitter i gull både her og der :-)

Jeg deltar på disse utfordringene:
Scrap along "inspirasjonsbilde" Jeg er inspirert av rødt, julestjerner og den tradisjonelle stilen
Inci winci designs "Tic tac toe" I have used red, christmassentiment and ribbon. The norwegian text says "happy christmas"

Materialer: Papir - Making Memories (tror jeg). Bilde fra nett. Snøkrystallpunch - Martha Stewart. Tekststempel - North stamp stars. Perler - Kort&Godt. Charm - Kuttut.

9 kommentarer:

Sylvia sa...

Rålekkert julekort Jorunn:-))
Ingen ting å si på julestemninga her!!

Ha en fortsatt fin søndag.

Sylvia.

Tuppenshobbyblogg sa...

Lekkert julekort i flotte papirer.
Klem Kjersti

Heidi sa...

Aldeles nydelig julekort!
Flott motiv og lekkert pyntet:)
Får julestemning nå.
Ha en fin kveld, klem:)

Merethe sa...

Et nydelig kort.
Takk for at du deltar hos Scrap'a'long.

Klem fra Merethe

Therese M. sa...

Et kjempefint kort! Skikkelig god gammeldags jul.
Klem, Therese.

May Britts papir og sånt sa...

Lekkert julekort du har laget.
Skikkelig julestemning.

Klem May Britt

Stine sa...

Nydelig julekort i herlige julefarger!

Tusen takk for flott bidrag til utfordringen vår hos Scrap'a'long!

Klem Stine :-)

Plundis sa...

Kjempeflott kort!! Virkelig julestemning på dette kortet...

Takk for at du deltar hos Scrap`a`long denne gangen... Lykke til!!

Klem Plundis

lise sa...

kjempeflott julekort med skikkelig julestemning!!

Tusen takk for at du deltar hos scrap´a´long!!

klem Lise

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...