Følgere

mandag 19. desember 2011

Blå og hvit

Det er med skrekkblandet fryd jeg konstaterer at dette er siste uken før julaften!! Har jeg glemt noe? Er jeg sikker på at alle gavene er kjøpt? Burde jeg bake flere kaker? Uff, det er mye å tenke på.
Mens jeg tenker setter jeg meg på hobbyrommet og pusler litt, he he ;-)


Nydelig englemotiv fra et klippeark fra Panduro, der har jeg også kjøpt blonden og perlene. 


Mye blonde og masse liquid pearl. Den prikkete kanten langs blonden er sølvglitter. Papir fra Ladybug and friends.

Jeg deltar på disse utfordringene:
Scrapperiket "Hvit og blå"
Everybody Art Challenge "Blue and white"
Scrap'a'long "Jul"
Little Darlings Challenges "Christmas"
Colur Create Challenge "Blue, silver and white"
Pennys Paper Craft "Merry Christmas"
Prairie Fairy Fridays "Holly Jolly Christmas"

Nå håper jeg dere også tar dere litt tid innimellom til å bare slappe av og kose dere. Vi trenger det i denne hektiske innspurten :-)

14 kommentarer:

Rosemarie sa...

Ljuvligt julkort och så fina detalejer! Gillar verkligen de små pickarna med PearlMaker och silverglitter som ramar in motivet så vackert.
Ja, nu är det verkligen mycket att tänka på och samtidigt är det egentligen nu man ska passa på att njuta av julen för julhelgen passerar så snabbt så ibland känns det som om man nästan missat julen helt för man stressar bara igenom allt.
HA en underbar vecka!!!
Kram
Rosemarie

Sylvia sa...

Noe sååå nydelig!! Stilige farger:-)) Skikkelig lekkert kort i forroge innlegg også. Mo Manning motivene er jo så nydelige!!

Tuppenshobbyblogg sa...

Å så nydelig !!!
Lekkert med blonden,spennen..ja alt !
Klem fra Kjersti

Kathleen (Kath) B. Hernandez sa...

Love the B&W image and the lace added on your creation!

Thanks for joining us at Penny’s Paper-Crafty Merry Christmas Challenge!

Kathleen – Guest Designer
Blog: Creo by Lady Katutz at http://creobyladykatutz.blogspot.com/

Courtney sa...

What a gorgeous card!! Thanks so much for playing along with us this week at Penny’s. Good Luck and Have a very “Merry Christmas”!

Courtney~

Synnøve sa...

så herlige farger,flotte detaljer-bare så flott:)

Merethe sa...

Et vakkert og stemningsfult kort.
Takk for at du deltar hos Scrap'a'long.

Klem fra Merethe

Rosietoes sa...

Stunning card and with such delicate detail.
thank you so much for joining us at Colour Create.

Edna x

Tina46 Kreativblog sa...

wonderful vintage card !! I love it !!thank you for joining EAC this week.
hugs tina46

Sabrina sa...

Beautiful lace and such fine details on this lovely card! Thank you for joining us at colour Create Challenge. :)

Trine Pedersen sa...

Vidunderlig vakkert kort. :) Godt å høre at det er flere som velger å kose seg med hobby fremfor å stresse til jul, den kommer uansett. :)

I morgen får jeg juleferie, så da skal jeg stå på et par dager og så kan jula bare komme. Gleder meg til å lese mye og slappe av med familien.

Klem, Trine :)

unni's scrappeboble sa...

Kjempeflott kort du har laget :)
Tusen takk for at du deltar på utfordringen vår, hilsen Unni på Scrapperiket :))

lise sa...

lekkert julekort med flotte farger og pynt!!

Tusen takk for at du deltar hos Scrap´a´long!!

God jul!! Klem Lise

Stine sa...

Herlig julekort! Lekkert med så duse farger på kortet!

Tusen takk for flott bidrag til utfordringen vår hos Scrap'a'long!

Klem Stine :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...