Følgere

onsdag 7. desember 2011

Engler

I eskene mine med julepynt er det en del engler. Jeg syns de er så vakre :-)


Duse myke farger med innslag av brunt, det er nok min favorittkombinasjon.



En herlig søt engel!

Jeg deltar i disse utfordringene:
Sugar Creek Hollow - Non-traditional christmas colours"
Incy Wincy Designs "Non-traditional christmas colours"

Materialer: Papir - Bo Bunny. Motiv - klippeark fra Panduro. Sløyfe med stjerner - en gammel rest. Filmstripe - Tim Holtz. Peel off - Panduro. Hjerteperle - Rayher. 

3 kommentarer:

Guri sa...

Lekkert dette var. Likna faktisk litt på mitt siste julekort :)

Sylvia sa...

Nydelig som vanlig:-)) Kjempefint dekorert!!

Meretekj sa...

Vakkert julekort, lekre farger og søtt bilde!
Takk for at du deltar hos card and scrap, lykke til!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...