Følgere

fredag 23. desember 2011

Flaskekort

En "i siste liten" gave kan være en flaske med noe godt i ;-) Da er det gøy å pynte den litt ekstra med en tag eller et flaskekort.


 Her ble det masse snøkrystaller, glitter og bling.


Skikkelig vinterstemning over denne tag'n syns jeg :-)


Sløyfe av seambinding. Stempel fra Kreativ Hobby, charm fra Kuttut. Papir fra Panduro.

Jeg deltar på disse utfordringene:
Kreativ Hobby "Nå er det jul igjen"
My Sheri Crafts "Let it snow"
Dream Valley "Christmas"
Crafting for all seasons "Christmas"
Fussy and Fancy Friday Challenge "Monochromatic and sparkle"
One Stop Craft Challenge "Christmas sparkle"
Scrappekammeret "I siste liten"
City Crafter Challenge blog "Winter white"
Everybody Art Challenge "Anything goes"
The ABC Challenge "F for frosty"

Nå rydder jeg hobbypulten og tar meg juleferie (tror jeg, hvis jeg klarer, he he) 
Jeg vil få ønske dere alle og deres familier en riktig god og innholdsrik jul. Gamle tradisjoner og minner tas frem, og nye skapes. 
Er vi heldige ligger det noe skikkelig scrappesnop under juletreet ;-) Ja, for vi har da vært snille piker :-D


15 kommentarer:

Guri sa...

Så elegant flaskekort! Og kortet under med reinsdyra du fekk av meg likte eg godt. Hadde planer om å laga julekort med reinsdyr på i år eg også, men det har det altså ikkje blitt nåke av :)
Ønsker deg ei god jul og eit godt og kreativt nytt år.

Ros sa...

This is so beautiful ... thank you so much for playing along at CCCB ... have a wonderful Christmas

Francy sa...

Hi, I'm Francy (The Pixie Cottage) you won a digital stamp for hop in my blog. Please come to the Pixie Cottage Challenge blog for the details.
Thank you for partecipe to the blog hop of The Pixie Cottage and I wish you Merry Christmas.
Francy

SVIT sa...

This is beautiful! Thank you for playing along at OSCC this week! Good luck!

Sylvia sa...

Sååå lekker Jorunn:-))

God Jul til deg og takk for at du er så flink til å se innom bloggen min!! Kommentarene dine varmer:-))

Sylvia.

Heidi sa...

Så elegant og lekkert!
Vil ønske deg og dine en Riktig God Jul.
Ta vare på deg selv, klem:)

Kjersti sa...

Nydelig flaskekort!
God jul til deg også!
Kos deg i julen!
Klem Kjersti

Audhild sa...

Nydelig flasketag, delikat pyntet. Er svak for glitter og bling jeg:-) Tusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret!

Letillia sa...

This is Beautiful! Thank You for joining us @ My Sheri Crafts!

Letillia
divaof5.blogspot.com

Hildegunn sa...

Så herlig flasketag du har laget! Takk for deltakelse hos Kreativ Hobby.
Klem

Bibbi sa...

Denne var utrolig lekker! Takk for at du deltar i utfordringen til Kreativ Hobby!

Kirsty Vittetoe sa...

That is a beautiful project, thanks for playing along with us at CCCB!

Jani sa...

Wonderful!
Thanks for joining us at CFAS!
Jani x

julieprice3 sa...

Very clever project. Just Beautiful! Thanks so much for joining in at ABC this time
Hugs Julie P

Lin sa...

Such a pretty creation.

Thanks for joining us at Dream Valley, hope to see you again.

Lin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...