Følgere

torsdag 8. desember 2011

Sjokoladeeske

Aller først må jeg få takke for hyggelige kommentarer dere legger igjen hos meg, det setter jeg veldig stor pris på :-)

En eske med sjokolade er en liten fin gave eller vertinnegave syns jeg, for hvem er det vel som ikke liker sjokolade ;-)

Rundt kantene har jeg festet et hvitt bånd.


Nydelig digi-stempel fra MoManning som er fargelagt i duse farger med ProMarkers. Jeg har også brukt gullglitter rundt motivet. Nå tror jeg snart jeg kunne hatt bruk for en egen glitterfabrikk, det går veldig mye glitter på julekortene ;-) Men det hører nå nesten med syns jeg.



Blomster som også er pyntet litt med gullglitter.


Gullswirler og gullperler

Værsågod, bare ta en bit ;-)

Jeg deltar i følgende utfordringer:
KortOMania "Skrimmel skrammel"
Kortgleder "Julegave"
Vintage udfordring "Vintage vertinnegave"
Scrappekammeret "Bruk rødt"

Materialer:
Papir - Panduro og BoBunny. Digistamp - MoManning. Gullswirler og gullperler - Nille. Blomstene husker jeg ikke hvor jeg har kjøpt.

11 kommentarer:

Cat's sCrap sa...

Hi Jorunn,

Magnificent box with temptations ! Ideal present for Christmas. Delicate and well-kept work. Beautiful harmony of festive colors. Very beautiful creation !
Bravo !

Thanks for joining us at Charisma Cardz Challenges this week.

Hugs from France.
Catherine.

P.S. : I love CHOCOLATE !!!

Berit sa...

Nydelig sjokolade-eske! og ja takk, jeg tar gjerne en bit:)
Ha en fin kveld:)

malin sa...

Så lekker den var. Nydelig med glitter, og motivet er jo bare så vakkert. :)

Snø og vinter her nå, og riktig fin julestemning.

Klem, Trine :)

Debs sa...

Beautiful decorated box - scrummy!
Thanks for playing along with us at Charisma this week.
Good luck.
Debs xx

Tuppenshobbyblogg sa...

Så flott sjokoladeeske!!
Nydelig med rødt og gull sammen.Motivet er nydelig fargelagt.
Kjenner meg igjen i det med glitteret he he
Klem Kjersti

Synnøve sa...

Dene sjokoladeeska var kjempe FIN:)veldig mye fint her i bloggen din.Så jeg legger meg til som følger.Ha en strålende helg

Vee sa...

This is a lovely Christmas box.Thank you for joining our challenge at Charisma this week.
xx Vee

Pysselfröken sa...

Vilken söt ask! Sött motiv. Tack för att du deltar i Vintage udfodring.

Heidi sa...

Aldeles nydelig!
Takk for at du deltar på Vintage utfordringen:)
Klem, Heidi:)

lam sa...

En smuk og elegant æske. Tak fordi du deltager hos Kort O Mania

Linda S. L sa...

nydelig dekorert eske, fine farger :=
takk for at du deltok på vår utfordring hos kort o mania
klem fra Linda S. L

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...