Følgere

mandag 26. desember 2011

Ved årets slutt

Ved utgangen av året er det hyggelig å se tilbake på året som har gått. Mimre og oppsummere. Jeg begynte med kortlaging i april i år og er blitt ganske hekta :-) Det er nok ikke èn stil som kjennetegner det jeg lager, jeg liker mye forskjellig, men fellesnevneren er nok at jeg liker den litt enklere stilen, ikke alt for mye pynt og stash. Hittil har jeg brukt mye bilder fra nettet som motiv, men nå har jeg skaffet meg ProMakers og det er såå gøy å fargelegge!

Å blogge er en kjempefin måte å "bli kjent med" andre kortlagere på. Det er så utrolig hyggelig å få kommentarer og tilbakemeldinger fra medbloggere :-) Og så mye inspirasjon det er å hente fra bloggverdenen! Jeg må hver dag ta en bloggrunde og titte på alt det fantastiske dere lager. Jeg prøver også å være flink til å legge igjen  kommentarer hos dere.

Jeg har plukket ut noen av mine egne favoritter fra året som er gått. Ta gjerne en titt, og om du finner et kort du liker spesielt godt så legg gjerne igjen en kommentar :-) Til slutt må jeg få takke de som har lagt seg til som følgere, det setter jeg virkelig pris på! Jeg vil også få takke for alle koselige kommentarer :-)









HA EN FORTSATT FIN ROMJUL!

12 kommentarer:

Synnøve sa...

så flotte kort,herlige fargekombinasjoner du bruker og fint pynta:)ha en fin romjul:)

Eva Marie sa...

Jeg bare elsker det rosa og brune kortet med motiv fra Mo *sukk* såååå vakkert!!

Jeg vil takke for alle de koselige kommentarene du legger igjen inne hos meg, setter utrolig stor pris på dem!! <3

Ha en fortsatt god romjul og ønsker det ett godt, kreativt nytt år!!

Klem :o)

Tuppenshobbyblogg sa...

Her var et flott knippe med kort.Men fikk hakeslepp når jeg leste at du begynnte i April....skal si du er blitt flink på kort tid.Du lager sååå mye fint.
Jeg vil også takke for alle de fine kommentarene fra deg i året som har gått.Blir like glad hver gang jeg...;o)
Klem Kjersti

Sissel sa...

Hei !
Endelig kom jeg inn på bloggen din igjen. Har blitt kasta ut den siste uka, viruskontrollen min har sagt at du har vært innom noe som heter pricillastyles, som er kjent for å distribuere skadelig programvare.
Begynte du å lage kort i april ??
Er det mulig, du er kjempeflink !!
Synes alle kortene dina er fine, hvis jeg må velge vinner nr 4 og 8 fra toppen.
Takk for koselige kommentarer, de varmer masse og ha en fortsatt god jul.
Klem Sissel

Mia sa...

Mange fine kort her og ellers i bloggen din. Og takk for mange hyggelige kommentarer i bloggen min.

Klem Mia

Papirdilla sa...

En herlig favorittliste! Alle sammen er helt nydelige. Men, jeg holder en knapp på nr 2 og 5 fra toppen.

Ha fortsatt gode dager.
Klem,
Hanne

Kjersti sa...

Det er så koselig å titte på slike favoritt-lister - og her var det masse fint:) Har vel sett alle før, men alltid greit å få en reprise! Hvis jeg skal plukke ut ett, må det bli nr.4 fra toppen. Liker ekstra godt fargene du har brukt her:)
Ønsker deg et riktig godt nytt år!
Gleder meg til å følge deg i 2012, og til å lese alle de hyggelige kommentarene fra deg!
Nyttårsklem fra Kjersti

Heidi sa...

Så mye lekkert!
Nydelige alle sammen:)
Beklager at jeg har vært dårlig på kommentering den siste tiden. Men uværet tok strømmen her søndag kveld og jeg fikk den ikke tilbake før torsdag formiddag.
Ønsker deg og dine et riktig godt nytt år!
Takk for alle dine koselige kommentarer, setter å stor pris på dem:)
Klem, Heidi:)

Rosemarie sa...

Vilka otroligt fina kort du har gjort under året! jag är lite extra svag för det sista kortet i svartvitt, det är så ljuvligt.
Önskar dig ett gott nytt år och ser så fram emot att se vad du skapar nästa år.
Kram
Rosemarie

Gunn`s Kort sa...

Så mange nyyydelig kort du har laget gjennom året:)
Prøvde å finne bare 1 spesielt kort som jeg likte best, men det var vanskelig:)
De flotteste synes jeg er nr 2,4,5 og 8. Må jeg si bare 1, så velger jeg nr 4:)
Ønsker deg et riktig Godt Nytt År!
Klem, Gunn

Vaktmästarn sa...

Åh en sån härlig kavalkad av vackra kort! De är så finstämda i färgerna och underbara att titta på.

Vill också passa på att önska dig en Riktigt Härligt Nytt Kreativt År 2012!
Klem fra Outi

Sylvia sa...

Godt nytt år til deg:-))
Her har du valgt ut mange nydelige kreasjoner - alle like flotte!!
Tusen takk for året som har gått. Setter stor pris på besøkene og kommenterene dine i bloggen min.
Gleder meg til å se hva du "finner på" i det nye året!!

Sylvia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...