Følgere

mandag 2. januar 2012

På'n igjen

Ja, så er vi i gang igjen :-) Tilbake til hverdagen og roligere dager. Mer tid til hobby ;-) Nå var det egentlig ganske greit å lage noe annet enn julekort. 



En stund før jul skaffet jeg meg noen få ProMarkere for å prøve ut om fargelegging var noe for meg, og nå er jeg helt hekta, he he. Jeg syns det er kjempemoro med skyggelegging og det å få litt "liv" i motivet. Kjempemoro men også utfordrende. Så nå har jeg øvd og øvd.


Og så fikk jeg maaange nye tusjer i julegave! I'm in heaven :-) Nå er det enda mer moro!


Så nå blir det mange fargelagte motiver. Jeg bruker mest digi-stempler for de er det lettes å få tak i. Dette digi-stempelet er fra Crafts and me.  
Denne gangen ble det et jentete kort, men det vil komme noen mannekort fremover også. Januar er nemlig den store bursdags-måneden i familien min.

Med dette kortet deltar jeg i følgende utfordringer:
Anything Goes Challenge Blog "Blue and one other colour" I've used blue and brown
Top Tip Tuesdag "Anything goes"

5 kommentarer:

Sylvia sa...

Knallfint kort:-))
Så flink du er til å fargelegge da!! Jeg har invistert i maaange COIPC tusjer men kan ikke si jeg har fått dreisen på fargelegginga nei. Det er iallefall ikke utstyret det kommer an på hihi.
Har liksom ikke ro på meg til å sette meg ned å øve.
Gratulerer med ny header!! Den var søren meg lekker !!

Sylvia.

Bettina L. sa...

Dette var et snaisent kort. Synes det ser ut som du har fått dreisen på promarkere allerede. Lekkert fargelagt med nydelig glitrende kant rundt og lekre blomster og sommerfugl. Tusen takk for at du deltar hos Top Tip Tuesday og lykke til. Håper du blir med oss igjen på en ny utfordring på tirsdag. Klem Bettina

Mia sa...

For et flott kort. Skal si du har fått dreisen på å fargelegge :) Jeg har en haug med promarkere og ubrukte prismacolor fargeblyanter, men synes ikke får til fargelegging..

Synnøve sa...

så flott fargelagt:)korte ble kjempe flott:)

Sharon sa...

A beautiful layout, image and card. Love your colouring. Thanks for joining us at Anything Goes.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...