Følgere

torsdag 22. mars 2012

Lommekort

Jeg har latt meg inspirere av alle de flotte lommekortene jeg ser på bloggene deres. Jeg har ikke fulgt en spesiell mal, bare brettet bazill på 12x6. 


Kortet holdes sammen av et bånd som er festet under mønsterpapirene. Veldig enkelt pyntet med diverse rester. 


For å få en lomme med litt plass oppi har jeg laget et "trekkspill" av mønsterpapiret som jeg har limt på.


Sånn ser kortet ut når det er brettet ut. Skrivefelt på klaffen og plass til penger eller noe godt oppi lommen. 

Jeg deltar på disse utfordringene:
Craft your passion - Just sentiments
Tuesday throwdown - Springcleaning (leftover papers, diecut and ribbon)
Little darlings - Colours of spring
Scrappy frogs challenge - Seeing spots
Little red wagon - Clean and simple
2 sisters challenge - Spot n dots
Sentimental sunday - Metal + sentiment (metal = brads)
Charisma Cardz - Pocketcard

11 kommentarer:

Tuppenshobbyblogg sa...

Kjempeflott lommekort !!

Klem Kjersti

Synnøve sa...

Kjempefint,en meget god ide.Jeg likte og veldig godt mannekortet under,motivet og teksten er råstilligt.Klem Synnøve

Jorill sa...

Kjempefint lommekort :)
Stilig kortet i forrige innlegg.
God helg, Klem Jorill

Pauline sa...

A brilliant pocket card! Great papers too!
Thanks for joining us at Charisma Cardz this week!

JanR sa...

What a great card! Thanks for joining us at Little Red Wagon.

Archana sa...

Beautiful card and colors. I wish I will understand many languages. I am missing the beauty of the sentiments. Thanks for joining us at sentimental sundays challenge this week. Hugs, Archana

Allison sa...

lovely pocket card
thanks for joining us at Charisma this week
Allisonx

laney sa...

Super Pocket card!! Thanks for joining us at Charisma this week hope to see you next week too
hugs
laney

Gemma sa...

what a lovely pocket card! Thanks for joining in our challenge this week at Charisma! Gemma :)

Tameko sa...

Beautiful pocket card. Thanks for sharing with us at Sentimental Sundays!

Eva Marie sa...

Jeg er så glad i grønn....nydelig kort ♥

Klem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...