Følgere

søndag 20. mai 2012

Gult og turkis

Nå er jeg tilbake fra en hyggelig og nedstressende langhelg utflukt. Dette kortet lagde jeg før jeg reiste. Jeg har skaffet meg enda et digistempel fra Mo's.


Jeg syns denne fargekombinasjonen ble fin - vårlig og frisk. Papirer fra Melissa Frances (prikkete) og Prima. 


Som alltid fargelagt med ProMarkers.


Jeg deltar på disse utfordringene:
Creative craft - Distressing
Crafts and me - Pearls and lace
I love ProMarkers - Anything goes
Inky impressions - Lace or trim
Crafty ribbons - Flowers
Crafty catz - Girlie
Crazy 4 challenges - Birthday
Through the craftroom - Inspirational photo

14 kommentarer:

Trine Pedersen sa...

Nydelige farger og vakkert kort. Herlig motiv, og så stilig med fjær og blomster.

Ha ei fin uke!

Klem, Trine :)

June sa...

For et vårlig og nydelig kort! Kjempefint motiv og jeg synes det er så fint med gult! (Har faktisk aldri laget et kort i gult og det står høyt på lista etter å ha sett dine kort:-)
Herlige detaljer
Klem, June

Sandra Hammer sa...

Ja, dette kortet har vårlige og friske farger :D Pent motiv !!

Smil fra Sandra

Tuppenshobbyblogg sa...

Lekkert !!
Så flott det motivet,fine farger i papiterne og lekkert pyntet.

Klem Kjersti

Judith sa...

love that image and gorgeous flowers and feathers thanks for playing along at Creative Craft challenges this week hugs Judith x

Judith sa...

Oh here I am again! different hat on!! Lovely card + everything I said before - thanks for playing along at MAWTT this week and good luck hugs Judith x

Lorraine sa...

Super card. Love the colours. Thanks for taking part at I ♥ Promarkers this week.

Danielle sa...

What a great card! The feathers really set it off. Thanks for joining us at TTCRD.

Rosemarie sa...

Härligt vårfärgat kort och så vacker dekoration med blommorna och fjädrarna, det passar så fint både till papprena och motivet.
Ha en bra dag!
Kram
Rosemarie

Kjersti sa...

Et nydelig kort Jorun! Et flott motiv i herlige farger, og så lekkert med fjærpynten:)
Klem fra Kjersti:)

Mona Eidhammer sa...

Superlekkert kort! Takk for at du er med og deltar hos Crafts and Me. Klem...Mona

DesignerDiva sa...

I can only view your card in a thumbnail but what I can is gorgeous!
Thanks for 'keepin' it real' at MAWTT this week and good luck with the challenge
Laurie xx

gina g sa...

Beautiful Creation. Thanks for joining us at Crafty Ribbons.
luv gina xx

Marie Gamber sa...

Cheers! Super cute card. thank you for joining us at THCRD!
Hugs,
Marie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...