Følgere

søndag 16. september 2012

Enkelt pyntet

Masse pynt og dilldall føler jeg ville ta bort fokuset fra dette nyydelige motivet, derfor er det veldig enkelt pyntet. Motivet er fra Make it crafty, og som alltid fargelagt med ProMarkers. 


 På blomstene har jeg brukt disse fargene: Pale pink, pastel pink, dusky rose, antique pink, baby pink og coctail pink.

  
Jeg deltar på disse utfordringene:
ProMarker Norge - Rosa motiv
Scrapperiket - Blomster

Ps: Er det noen som vet om en nettbutikk hvor jeg får kjøpt flere doily's av den samme størrelsen som jeg har brukt her?

12 kommentarer:

Kjersti sa...

Så nydelig Jorunn! Lekkert motiv og så flotte farger!
God søndag!
Klem fra Kjersti:)

Heidi sa...

Lekkert!
Vakkert motiv som er flott fargelagt:)
Klem, Heidi:)

Sylvia sa...

Her kommer det nye kreasjoner på løpende bånd ser jeg:-)) Nydelig kort !!

Ha en fin søndagskveld.

Sylvia.

Trine Pedersen sa...

Så stilig da. Nydelige farger og så lekkert med blondeservietten og den rosa sløyfen.

Ha ei fin høstuke!

Klem, Trine :)

PS. Mo Manning er en stor favoritt hos meg også.

Åse-May sa...

Nydeligt kort i herlige farger og motiv....:)

Synnøve sa...

NYDELIGT OG LEKKERT kort,så fint motiv.klem Synnøve

Sissel sa...

Nydelig motiv, herlige farger.
Klem Sissel

Tuppenshobbyblogg sa...

Dette var helt lekkert.
Så nydelig motiv og farger.Du har fargelagt sååå flott.

Klem,Kjersti

Ida / Little sa...

Så lekkert motiv og fint fargelagt! :) Takk for at du ble med på PMN sin utfordring! :)

Ida

Filharmonica sa...

Nydelig kort, lekkert motiv :-) Takk for at du deltar i Scrapperiket sin utfordring, og lykke til! DT Heidi

Heidi`s roteloft sa...

Det gjorde seg bra å bruke lite på kortet med dette motivet.
Lekkert er det nå uansett.

Klem Heidi:)

Rita sa...

dette var rå fint :) Så enkelt og flott kan det faktisk gjøres :) tusen takk for at du deltar i utfordringen hos PMN og lykke til :) Klem Rita, DT

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...