Følgere

tirsdag 4. september 2012

Glede

Tenk å få ligge i en blomstereng og bare kooose seg! 


Digistamp fra Mo's digital, fargelagt med ProMarkers. 


Med dette sommerkortet deltar jeg i utfordringene til Scrapperiket "Glede" og DP2 "Lovely layers".

Over til en helt annen glede, om noen måneder blir jeg nemlig farmor!! Jeg gleder meg selvsagt kjempemasse  og er nå i gang med å strikke :) Siden det allerede er klart at det blir en gutt, blir det lyseblått. Her har jeg strikket ett sett med en bord med kroner og hjerter.





12 kommentarer:

Tuppenshobbyblogg sa...

Nydelig kort og et lekkert babysett.
Gratulerer med det kommende barnebarnet.Koselig :)

Klem, Kjersti

Heidi`s roteloft sa...

Lekkert både kort og babysett.
Gratulerer med det som kommer.

Heidi:)

Synnøve sa...

Et nydeligt kort,kjempefint og herligt motiv.Blomstene passa så flott inn.Kjempefint babysett,stor glede.
klem Synnøve

Guri sa...

Herlig sommerkort. Og kan tenke meg at du gleder deg til å bli farmor. Blir vel meir stikking enn kortlaging på deg nå framover :)

Trine Pedersen sa...

Herlig motiv det der ja, og kortet var nydelig. Så koselig at du skal bli farmor, ekstra koselig å strikke da.

Ha ei fortsatt fin uke!

Klem, Trine :)

Åse-May sa...

Nydeligt kort og kjempeflott sett.....:):)

Aquarell sa...

Kjempeflott kort, og nydelige barneklær. :)
Gratulerer som kommende bestemor. :)

Connie sa...

Sååååå lekkert kort og så nydelig stikke sett du har laget.
Nydelig.
Klem Connie

Sissel sa...

Nydelig kort, skulle gjerne ha lagt i den blomsterenga :)
Og gratulerer med den kommende babyen, lekkert sett du har strikket :)
Klem Sissel

Anne Marit sa...

Nydelig kort. Flott fargekominasjon.
Søtt babysett ♥ Tusen takk for koselig kommentar i bloggen min. Setter kjempe stor pris på de alle sammen :) Klem

Kjersti sa...

For et lekkert sommerkort Jorun, nydelige papirer og farger og et herlig motiv!
Og så koselige nyheter da, tipper du gleder deg:) Et nydelig babysett du har strikket!
God helg!
Klem fra Kjersti:)

Linda sa...

Kjempenydelig kort, og gratulerer som snart farmor!

Tusen takk for at du deltar i utfordringen vår!

Linda, Scrapperiket:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...