Følgere

onsdag 12. september 2012

Herrekort

Det blir ikke til at jeg lager så mange herrekort, men de har jo bursdag de også. 


Jeg har brukt et morsomt digistempel fra KennyK, og fargelagt det med ProMarkers.


Kantene rundt motivet er distresset med turkis. På diecut'en med tekststempel har jeg dratt utover distressing med både brunt og turkis.

Tusen takk alle sammen for hyggelige kommentarer dere legger igjen hos meg - hver og en av dem er dypt verdsatt!

Jeg deltar på disse utfordringene:
Sketchy colors - Brun, turkis og hvitt
Panduro hobby - Jubileum/fødselsdag
Anonyme scrappere - Bruk distress

9 kommentarer:

Rita sa...

Knall stilig kort :) Flotte farger til å bli glad av :) Tusen takk for at du deltar i utfordringen til Scrappin´All over :) Klem Rita,DT

June sa...

For et tøft herrekort da! Jeg er ikke så flink selv til å lage herrekort, men det er sant som du sier- de har jo bursdag de også:-)
Skikkelig artig motiv, herlig tekst og fine detaljer!
Klem, June

Connie sa...

Woooow så kult:)
Så herlig stempel og lekket pyntet.
Nydelig.
Klem Connie

Tuppenshobbyblogg sa...

Hærlig herrekort .
Likte både motiv,farger og pynt.

Klem,Kjersti

Ninni sa...

Superhäftigt herrkort!!

Ha det gott!!

Ninni sa...

Superhäftigt herrkort!!

Ha det gott!!

Lena Katrine sa...

Kjempeflott kort! Tusen takk for at du er med på fargeutfordringen vår hos Sketchy Colors denne uken!
Klem, Lena Katrine

Heidi sa...

Så stilig kort!
Tøft motiv og herlige farger:)
Ha en fin søndag, klem:)

Mona sa...

Så fint kort! Morsomt motiv!
Takk for at du deltar hos Scrappin' All Over!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...