Følgere

fredag 28. september 2012

LO uten foto..

Siden jeg skal bli bestemor på nyåret har jeg begynt å tenke fotoalbum. Jeg vil lage et album til foreldrene hvor de kan sette inn foto selv. Dette er den første siden jeg har laget. Vet ikke helt om jeg kan kalle det en LO når det ikke er foto på siden ennå men.. Nå venter jeg spent på postdamen fremover for jeg har bestilt en pakke med diverse stæsj jeg kan bruke. Heldigvis vet vi allerede at det blir en gutt :-)  Blir litt lettere da.


Papir fra Vibeke Spigseth. Digitalt motiv fra TeddyBo fargelagt med ProMarkers. 


Et lite dikt funnet på nettet


Uff, det ble dårlig bildekvalitet uten dagslys :-(

Jeg syns denne passet fint til utfordringen hos Scrapperiket hvor man skal bruke minst 2 forskjellige fonter.

4 kommentarer:

Aquarell sa...

Gratulerer med barnebarn på vei, og så flott albumet kommer til å bli. :)

Åse-May sa...

lekkert.....dette blir nok eit kjempefint album....:)

unni's scrappeboble sa...

Ser ut som å bli et kjempefint album :)
Tusen takk for at du deltar på utfordringen vår :)

Unni
Scrapperiket

Heidi sa...

Dette blir et lekkert album!
Så spennende med baby i vente:)
Klem, Heidi:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...