Følgere

tirsdag 9. oktober 2012

Dåp

Jeg har fortalt tidligere at jeg lager et album til mitt kommende barnebarn. Ideen er at jeg lager albumet, så kan foreldrene selv sette inn bilder. Her har jeg lagd en side hvor man kan sette inn bilder fra dåpen. 



Digistempel fra Mo's digital pencil, fargelagt med ProMarkers.


Chipboard-fugler kjøpt på Bikuben.

I'm making an album for my grandchild that is soon to be born. The idea is that I make the album, and the parents themself can put in the photos.

Jeg deltar på disse utfordringene:
Scrapperiket - Chipboard
Passion for ProMarkers - Shabby pink or blue
Papirdokkene - Vintage/shabby chic

3 kommentarer:

Pam sa...

Very sweet page, and will make a lovely gift!!

unni's scrappeboble sa...

Skikkelig fiiiin da :)
Tusen takk for at du deltar på utfordringe vår :)

Unni
Scrapperiket

Linda sa...

Kjempelekker side!

Tusen takk for at du deltar i utfordringen vår:)

Linda, Scrapperiket

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...