Følgere

tirsdag 23. oktober 2012

Gult

Et kort i høstlige farger fra meg i dag.


Remsen med tekst er festet med brads. Det syns ikke så godt på bildet, men det er gul/oransje stener inni bradsen.


Det er nesten så jeg kan si "som vanlig" har jeg brukt et digistempel fra Mo's digital pencil. Flesteparten av kortene jeg lagene har motiv fra dem. Fargelagt med ProMarkers.


Jeg deltar på disse utfordringene:
Scrap'a'long - Bruk stempel (hvor det også er lov å bruke digistempel)
Card and scrap - Bruk brads

10 kommentarer:

Heidi`s roteloft sa...

Nydelig kort i høstfager.
Mange flotte detaljer.

Klem Heidi:)

Tuppenshobbyblogg sa...

Her er det bare et ord å si ;
NYDELIG !!

Klem,Kjersti

Bea sa...

Så herlig kort, og flott fargelagt stempeltrykk :o)

Tusen takk for at du deltar hos Scrap'a'Long denne måneden

Klem fra Beate

Åse-May sa...

Nydeligt kort igjen....:)

Synnøve Dyhring sa...

Nydeligt høst kort,liker så godt fargelegginga di ,og stempla din er kjempefine.
klem Synnøve

Gitte sa...

Rigtig fint kort i nydelige farver.

Tusind takj for at du deltager hos Card and Scrap.
DT Gitte

Trine Pedersen sa...

Vakkert høstkort i nydelige farger. Jeg er også veldig glad i Mo Manning sine motiver.

Jeg så ikke hvor godt fargene på motivet og papiret passet sammen før du sa det. Var jammen heldig med det valget. hi,hi

Fin uke til deg!

Klem, Trine :)

Connie sa...

Nydelig høstkort:)

Klem Connie

Kjersti sa...

Et nydelig høstkort Jorunn, flotte farger og enda et herlig MoManning motiv!
God helg!
Klem fra Kjersti:)

Heidi sa...

Et nydelig kort!
Takk for at du deltar på Card and Scrap sin utfordring:)
Klem, Heidi:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...