Følgere

fredag 9. november 2012

Blått og brunt

Jeg er veldig glad i brunt, og spesielt sammen med blått eller rosa. Jeg har skaffet meg noen nye blå ProMarkers og de måtte jo prøves.


Kantpunchen er også ny, og den er fra Martha Stewart. Det er også snøfnuggpunchen.


En skulle nesten tro jeg fikk betalt for å bruke motivene fra Mo's digital pencil, men jeg gjør ikke det altså, he he. Jeg er bare veldig glad i dem :-)



Nydelig papir fra en paperpad 6x6 fra Vibeke Spigseth.

Jeg deltar på disse utfordringene:
Vintage utfordring - Blått og brunt
DP2 - C is for ... christmas
ProMarker Norge - motiv i brunt og blått

12 kommentarer:

Synnøve Dyhring sa...

WOW dette er så nydeigt,du farger så lekkert og motivet er herligt.Hele kortet er helt WOW.
klem Synnøve

Tuppenshobbyblogg sa...

Nydelig julekort.
Så flotte farger du har brukt.
Kjempefint pyntet og det motivet liker jeg godt.

Klem,Kjersti

Heidi sa...

Et aldeles nydelig kort!
Flott fargelagt motiv:)
Ha en riktig god helg, klem:)

Kjersti sa...

Så nydelig Jorunn, et herlig motiv som er nydelig fargelagt og så mye lekker pynt!
Ha en fin søndag!
Klem fra Kjersti:)

Rita sa...

dette var kjempe flott kort :) Nydelig motiv som er kjempe fint fargelagt :) Tusen takk for at du deltar i utfordringen til PMN :) klem fra Rita,DT

Ida / Little sa...

Så utrolig fint kort, motivene fra MoM.. er så fine så skjønner du bruker de mye :) Takk for at du ble med på PMN sin utfordring! :)

Klem Ida - DT

June sa...

Nydelig kort og lekkert motiv. Liker så godt bruken din av snøfnuggpuncher!
Klem, June

Rosemarie sa...

Ååå, vilket underbart julkort! De blåa färerna och och alla snöflingor ger en riktigt härlig vinterkänsla. Jag förstår att du gillar Mo's stämpelmotiv för de är väldigt fina.
Stor kram
Rosemarie

Rebecca Deeprose sa...

Beautiful card Jorunn!! I love the image and your lovely coloring...so well embellished and lovely in every way. Thank you for joining us at Vintage Udfordring!

Nelle sa...

Snyggt färglagt och fint dekorerat!

Tack för att du deltar hos Vintage Udfordring.

Kram Nelle

Anne sa...

Så lekkert! Masse lekker pynt og nydelig fargelegging av det søte motivet :-)

Tusen takk for at du er med på utfordringen vår på PMN og lykke til!

Tine Kristiansen sa...

Ååå for eit søtt kort!! Kjempe nydelige fargar! Og nydelig fargelagt! Detta motivet er berre sooo lekkert :)

Tusen takk for at du deltar hjå oss i Mo`s Digital Chellange :)

Klem frå Tine

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...