Følgere

mandag 5. november 2012

Søte pingviner

Jeg har laget enda et kort med disse herlige julepingvinene fra Sugar Nellie. 


Jeg har i lengre tid ønsket meg en stansemaskin, men syns vel egentlig at de er altfor dyre til at jeg kunne forsvare det. Det er jo ikke bare maskinen men diesene også. Men så var jeg en tur på Kunsthobby megastore her om dagen, og da ble fristelsen bare for stor ;-) Så da ble det med en BigShot hjem til meg. Her har jeg brukt en dies fra Spellbinders.


Som alltid fargelagt med ProMarkers.


Jeg blir med på disse utfordringene:
Sketchy colors - Grønn og hvit
Card and scrap - Julekort

10 kommentarer:

Tuppenshobbyblogg sa...

Så nydelig dette var .
Gratulerer med stansemaskin. Du kommer garantert ikke til å angre. Det er kostbart å kjøpe dieser,men på facebook er det noen grupper der man kan kjøpe brukt. Det er et greit alternativ ift pris.

Klem,Kjersti

Ida sa...

Så fint, herlig motiv!:))
Så lekkert med ramma bak, du kommer til å kose deg med maskinen. Gratulerer!:))
Ida

Synnøve Dyhring sa...

Lekkert julekort,motiv og ark er så fint.Gratla med stansemaskin,ramma er jo kjempefin.
klem Synnøve

Åse-May sa...

Nydeligt kort, med eit herligt motiv.....:):)

Heidi`s roteloft sa...

Søte pingviner og for en herlig farge du har brukt.
Gratulerer med ny maskin, den kommer du til å få mange gleder av.

Klem Heidi:)

May Britts papir og sånt sa...

Kjempefint kort. Så søtt motiv som er flott fargelagt.
Nydelig med Spellbindersen rundt motivet.
Gratulerer med Big Shoten, den kommer du til å få mye glede av.

Klem May Britt

Anne Bente sa...

wawww hvor er den bare super flot.♥

10000 tak for at du deltager på Card and scraps udfordring.
knusss♥

Jannhild sa...

Kjempefint julekort!!
Tusen takk for at du deltar i Sketchy Colors sin fargeutfordring denne uken!
Klem fra Jannhild

Sissel sa...

For ett søtt motiv! :) Flotte fargeer og så lekkert pyntet. Nydelig den diesen!
:) Klem

Eva Gro sa...

Nydelig julekort i herlige farger, og kjempesøtt stempel.

Takk for at du deltar i denne utfordring hos Card and Scrap Lykke til i trekningen – og håper du blir med oss flere ganger!
klem fra
Eva Gro
DT medlem Card and Scrap

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...