Følgere

onsdag 26. desember 2012

Brunt og rosa

Håper alle har hatt en fin juletid så langt. Selv har jeg vært i juleselskaper hver kveld siden lillejulaften, og det blir et selskap også i kveld. 

Vil gjerne få vise et kort jeg har laget i brunt og rosa. Det er en av mine favoritt fargekombinasjoner. Ikke akkurat tradisjonelle julefarger, og det kan man vel heller ikke si om papiret (som jeg tror er fra BoBunny).


Enda et motiv fra Mo's digital pencil, fargelagt med ProMarkers. 



Blomster og snøkrystaller har fått et lag med glitter. 


Kantene er rufset opp. 

Jeg deltar på disse utfordringene:
Card and Scrap - lag hva du vil
Papiravisen - Utradisjonelle julefarger
Papirdokkene - Vinterglede
Kort O Mania - Anything goes

9 kommentarer:

Aquarell sa...

Nydelig kort, veldig fin fargekombinasjon. :)

Linda sa...

Flott kort! Stilig med ikke så typiske vinterfarger :)


Takk for at du scrapper med Papirdokkene

Åse-May sa...

Flott kort i flotte farger.....:)

Sissel sa...

Nydelige farger og herlig motiv.
Lykke til med videre selskapeligheter og fortsatt god jul.
Klem Sissel

Merethe sa...

Så flott kort, utradisjonelle julefarger på sitt beste :)
Takk for at du detlar hos oss i Papiravisen.

Guri sa...

Eit nydelig vinterkort i herlige fargar!!

Heidi sa...

Et nydelig kort!
Lekker fargekombinasjon:)
Takk for at du deltar på Card and Scrap sin utfordring.
Ha en fin romjulsdag, klem:)

Gitte sa...

Flot kort.
Tusind tak for at du deltager hos Card and Scrap.
DT-Gitte.

Netti sa...

Hvor er det superfint lavet :) Tak fordi du deltager i udfordringen hos Card and Scrap :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...