Følgere

lørdag 29. desember 2012

Mine topp 10

Jeg henger meg på bølgen med å lage en Topp 10 liste over de kortene jeg har laget i år. Det har vært gøy å titte igjennom årets produksjon. Jeg ser at jeg har brukt mye rosa og brunt. På de fleste kort har jeg fargelagt et digistempel og mange av dem er fra Mo's digital pencil (min absolutte favoritt). Alle er fargelagt med ProMarkers. Ellers vil jeg nok si at min stil er mer clean&simple enn overdådig. 

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

Til slutt vil jeg få takke for det året som er gått, for alle hyggelige tilbakemeldinger og besøk her inne hos meg. Håper vi "snakkes" også i det nye året :-)

Det hadde vært morsomt om du ville legge igjen en kommentar om hvilket kort DU likte best!

7 kommentarer:

Synnøve Dyhring sa...

Nydelige kort,nr 10 er min favorit.Nr 1 og nr3 liker jeg og veldig godt.Nyttårsklem fra Synnøve

Aquarell sa...

Kjempeflott liste, masse fint her. :)
Godt nyttår.

Sissel sa...

Så mange flotte kort, jeg likte nr 4 best, det oser av sommer og glede, kjempefint pyntet og glade farger.
Godt nyttår til deg.
Klem Sissel

Connie sa...

Såååååå mye lekkert :)
Takk for all inspirasjon jeg har fått hos deg.
Ønsker deg og dine ett riktig godt nytt år.
Klem Connie

Tuppenshobbyblogg sa...

Du har jammen laget mange lekkre kort dette året.
Riktig godt nyttår til deg :)

Klem,Kjersti

Heidi sa...

Lekker liste!
Vanskelig å velge en favoritt her:) Liker alle sammen jeg.
Ønsker deg et riktig Godt Nytt År!
Klem, Heidi:)

Ida sa...

Så masse fint fra 2012!
Godt nytt år!:))
Ida

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...