Følgere

torsdag 6. desember 2012

Tradisjonelle farger

Her kommer et julekort med svært så tradisjonelle farger fra meg i dag. 


Motiv fra Mo's digital pencil, fargelagt med ProMarkers.


På kanten rundt motivet har jeg festet halve snøkrystaller på baksiden, syns det gir en fin effekt. Jeg har stjålet ideen fra en annen blogg, men selvsagt husker jeg ikke hvor jeg så det :(  
Det synes ikke på bildet, men på lyslenken har jeg brukt glitter i forskjellige farger på lyspærene. 

Jeg deltar på disse utfordringene:
Sketchy colors - Hvit, rød og grønn
DP2 - Anything goes

8 kommentarer:

Heidi sa...

Nok et nydelig kort du har laget!
Herlig motiv og lekkert pyntet:)
Klem, Heidi:)

Jannhild sa...

Nydelig flott julekort!! Skikkelig søtt digistempel :)
Tusen takk for at du deltar på Sketchy Colors sin fargeutfordring denne uken!
Klem fra Jannhild

Synnøve Dyhring sa...

Nydeligt julekort i herlige farger og flott stempel.Klem Synnøve

Kjersti sa...

Et herlig julekort og med et så utrolig nydelig motiv!
God adventshelg!
Klemmer fra Kjersti:)

Sissel sa...

Så nydelig pusekatt og kort!
Klem

Sissel sa...

Søtt julekort :)
Klem Sissel

AnjaCardz sa...

Look at these eyes! Absolutely cute Christmas card!
Thank you so much for sharing this with us at Mo's Digital Pencil!

Hugs, Anja

Iulia sa...

Oh, this is so sweet and funny! Lovely cute cat, would make anyone smile!
Thank you so much for joining us at Mo's for our Anything Goes challenge!
Hugs, Iulia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...