Følgere

fredag 11. januar 2013

Sommerfugl

Etter alle julekortene er det fint å lage noe sommerlig igjen. Men jeg savner mer dagslys til fotograferingen altså.


Her har jeg brukt dies fra Nellie Snellen.


Motivet er fra Whimsy stamps og er fargelagt med ProMarkers.


Her har jeg brukt bare gamle rester både av papir og pynt. Godt å få redusert innholdet i resteskuffen. 

Jeg har lest at man kan bruke aluminiumsfolie for å "slipe" puncher. Min favorittpunch begynner å bli veldig slitt og er nesten ikke mulig å bruke lenger. Men skal jeg bare punche igjennom alu-folien? Jeg har prøvd det men det ble ikke noe merkbart resultat. Noen tips??

Jeg deltar i disse utfordringene:
Card and scrap - Bruk metallpynt
Kort O Mania - Potpourri (bruk rester)

4 kommentarer:

Åse-May sa...

Flott kort ....nydelig sommerfugl....:)

Karina Bunkenborg sa...

Wauw en flot sommerfugl på et smukt kort! Tak fordi du deltager hos
Kort O Mania!

Grethe Røren sa...

Flott kort. Takk for at du deltar hos Card and Scrap.
Klem

Heidi`s roteloft sa...

Nydelig den sommerfuglen. Kjekt å kvitte seg med litt rester.
Klem. Heidi :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...