Følgere

mandag 14. januar 2013

Ung kjærlighet

Er ikke dette motivet bare såå søtt? 




Dies fra Spellbinders, punch fra Martha Stewart, div resteblomster, tekststempel Kort&Godt.


Motiv fra Mo's digital pencil, fargelagt med ProMarkers.

Jeg deltar på disse utfordringene: 
ProMarker Norge - #4 Turkis + 1 farge (brun)
DP2 - Something new (a new girlfriend)

Kanskje det er andre lesere på dette innlegget enn forrige? I så tilfelle spør jeg igjen:
Er det noen som vet hvordan man kan "slipe" puncher? Jeg tror jeg har lest at man kan bruke aluminiumsfolie, men er det bare å punche igjennom alu-folien? Jeg har prøvd det, men det ble ikke noe merkbart resultat. Noen tips??

7 kommentarer:

Sylvia sa...

Så nydelig Jorunn!! Kjempesøtt motiv ja :-))
Nydelig fargelegging og pynt.

Ha en fortsatt fin kveld.

Sylvia.

Sissel sa...

Så søtt og yndig, lekkert pyntet.
Klem Sissel

Tuppenshobbyblogg sa...

Jo,motivet er superskjønnt :)
Og fargeleggingen din er råfin.

Klem,Kjersti

Rita sa...

ja, kjempe søtt motiv :):) Flott med turkis og brunt :) Nydelig pyntet :) Tusen takk for at du deltar i utfodringen til PMN :) Klem Rita, DT

Kjersti sa...

Nydelig kort Jorunn, jeg er så glad i dette motivet - så skjønne:)
Klem fra Kjersti:)

Hege sa...

Nydelig!! Herlig motiv du har brukt!

Takk for at du deltar på utfordringen hos PMN!

:-)
Hege, DT

Anja's KortKreasjoner sa...

Så utrolig lekkert kort du har laget, morsomt og søtt motiv :) kjempe lekkert fargelagt
Takk for at du deltar hos oss i PMN
Klem, DT Anja
PS: Håper å se deg på neste utfordring og

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...