Følgere

torsdag 14. februar 2013

Bursdagsfe

Nå har jeg sett så mange fine lilla kort hos dere, så nå måtte jeg bare lage ett jeg også



Enda en gang har jeg brukt et motiv fra Mo's digital Pencil, fargelagt med ProMarkers. Tekststempelet er fra North Star Stamps.


ProMarker Norge har en morsom utfordring hvor man skal bruke tusjene til noe annet enn motiv. Jeg har valgt å fargelegge seambinding og diesblomstene. Jeg har brukt fargene: Amethyst, Orchid og Lavender.


Blomstene er dies fra Nellie Snellen og rammen fra Spellbinders. 

Jeg deltar på utfordringene til:
ProMarker Norge - Bruk tusjene til noe annet enn motiv
DP2 - Birthday (The textstamp is a birthdaysentiment)

10 kommentarer:

Tine Kristiansen sa...

Ååå so flott kort du har laga :)
Kjempe flott fargelagt motiv :) Og super søtt dekorert :)

Tusen takk for at du er med hjå ossi Mo`s Digital Challenge denne veka :)

Klem frå Tine

Synnøve Dyhring sa...

Kjempefine farger sammen,spennende,flott motiv ,ja et kjempeflott kort.
klem Synnøve

Åse-May sa...

Kjempeflott i herlige farger....:)

Sissel sa...

Herlig kort i deilige farger! Fint motiv og pynt! :)
Klem

Kjersti sa...

Nydelig kort i lilla og grønt - fine farger sammen!
God helg!
Klem fra Kjersti:)

Heidi sa...

Nydelig kort!
Lekre farger:)
God helg, klem:)

Linda's Dillerier sa...

Jeg og elsker lilla! Kjempe lekker farge kombo og herlig motiv. Tusen takk for at du deltar hos North Star Stamps.

Hege sa...

Lekkert kort, - i herlig lilla!!

Takk for at du deltar på utfordringen hos PMN!

:-)
Hege

Rita sa...

Lekkert kort i flotte farger :) Kjempe fint pyntet :) Tusen takk for at du deltar i utfordringen til PMN :) Klem Rita

Torill sa...

Så stilig!
Likte så godt uttrykket og mønsterarket! Tusen takk for at du ble med på utfordringen vår hos oss i NSS!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...