Følgere

torsdag 28. februar 2013

Rødt og gult

Helt ulikt meg har jeg lagd noen kort med sterke farger i det siste. Det er moro å variere litt :) Man skulle nesten tro at jeg ikke har digistempler fra andre enn Mo's - jeg har det altså, men jeg har en veldig stor forkjærlighet for disse. De er mine absolutte favoritter. 


Hos Nordsalten Hobbyklubb har de en utfordring hvor man skal lifte et bidrag fra en av deres DT. Jeg har valgt å bruke oppsettet på blomsterkortet til Brita. 


 Her har jeg fått brukt opp enda mer fra resteskuffen. Tekststempelet er fra Kreative Hender, rammedies og sirkel er fra Spellbinders.


Motiv fra Mo's digital pencil, fargelagt med ProMarkers. 

Tusen takk for de hyggelige meldingene dere legger igjen til meg, de setter jeg stor pris på!


5 kommentarer:

Synnøve Dyhring sa...

Kjempefine farger,og herlig motiv.Vi har alle favoritt stempel,du farger så fint,herlig pynta.
klem Synnøve

Unni A sa...

Skjønner godt at du er glad i Mo's! Så mange herlige motiv :) Kortet ditt ble nydelig!
klem Unni

Eva Marie sa...

Så nydelig ♥
Søtt motiv og vakre detaljer-
Takk for at du scrapper med NSHK
Klem :)

Åse-May sa...

Herligt kort, med ei herlig jente....:)

Kjersti sa...

Et nydelig kort Jorunn, så lekre farger og et helt herlig motiv!
God helg!
Klem fra Kjersti:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...