Følgere

søndag 10. mars 2013

Invitasjoner

Mitt første barnebarn skal døpes i april, og jeg har fått æren av å lage invitasjonene. Jeg må innrømme at det ble litt av en jobb å lage så mange helt like kort.. blir jo litt samlebånd-aktig. Men moro var det. Og mer moro var det å se ansiktene til foreldrene som ble veldig fornøyd med resultatet :)


Hos Nordsalten Hobbyklubb skal vi inspireres av dette bildet under. På mitt bilde over er det kortene som ligger hulter til bulter, på insp. bilde er det pengene som ligger hulter til bulter.




Selve innbydelsesteksten står på baksiden av kortet. Hver innbydelse måler 15x10 cm.
Papiret er fra Crate Paper og tekststempelet er fra plate med forskjellige tekster fra Nort Star Stamps.

På motivet har jeg brukt en lyseblå ProMarker bare på enkelte steder for å lage litt skyggeeffekt. Har også brukt Liquid Pearl.


Rammediesen er fra Spellbinders. Stempelet fra Stampendous. Alle materialer til innbydelsene er handlet inn hos Hobbykunst Megastore i Vestby. (Kan anbefales, de har MASSE flotte varer og stort utvalg)

Jeg kommer til å vise frem noen dåpskort fremover også. Jeg har allerede fått bestillinger fra andre i familien som vil ha kort til denne dåpsdagen. Da blir utfordringen å lage flere kort til samme anledning men med forskjellig utseende. 

8 kommentarer:

Unni A sa...

WOW! Her har du hatt litt av en jobb! Nydelige invitasjoner, ikke rart foreldrene var fornøyde :)
Gleder meg til å se dåpskortene! Det må jo være moro å lage på bestilling når det er ditt eget barnebarn det gjelder :)
klem Unni

Tuppenshobbyblogg sa...

Invitasjonene er nydelige.
Lekker den rammen du har brukt og så flotte papirer.
Ikke rart de ble fornøyd med dette resultatet.
Gratulerer med ditt første barnebarn forresten.

Klem,Kjersti

Karin Dahl sa...

Litt av en jobb du har gjort, når du har laget disse flotte invitasjonene, til dåpen av ditt barnebarn:)
Ønsker deg en fin søndag:)
Clemzy Karin D

LindaSS sa...

Det var jammen meg litt av en jobb du, men sikkert også utrolig morro å gjøre.. og spesielt.. :D Og som bestemor må det jo også være utrolig morro å få lov til å lage slikt.. :D

Tusen takk for at du deltar hos NSHK denne runden og håper å se deg i vår neste utfordring også..

Klem LindaSS

Sylvia sa...

Såååå lekre disse var:-))Mange flotte detaljer og litt av en jobb!!

Kos dere i dåpen.

Sylvia

Connie sa...

Nyyyydelig Dåps invitasjoner :)
Lekkert pyntet
Klem Connie

Karen Elise sa...

Det er litt av en jobb å lage så mange kort, men tenker det var ei kjekk oppgave også! Nydelige ble de! Takk for at du scrapper med NSHK!
Karen Elise :)

Bea sa...

Så flott kort, og selv om det er litt rart å lage så mange like så ble jo resultatet veldig bra :)

Tusen takk for at du deltar hos Nordsalten Hobbyklubb denne gangen.

Klem fra Beate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...