Følgere

tirsdag 23. april 2013

Konfirmasjon gutt

I dag har jeg lagd et konfirmasjonskort til en gutt.


Bakgrunnspapiret og stempelet er fra Kort&Godt, de andre er fra resteskuffen. Båndet vet jeg dessverre ikke hvor kommer fra. Swirl fra Marianne Design.


Jeg deltar på utfordringen til Kreativ Scrapping hvor konfirmasjon er tema.

Dere som følger meg fast vet at barnebarnet mitt ble døpt på søndag. Det var en veldig hyggelig og stor dag :-) Som den stolte farmor jeg er, må jeg få vise et bilde av dåpsbarnet


7 kommentarer:

Unni A sa...

Så stilig konfirmasjonskort! Fine mønsterark og stilig stempel!
Så søt barnebarnet ditt er :) Veldig våken, han har tydeligvis funnet noe interessant å se på :)
klem Unni

Synnøve Dyhring sa...

Kjempe stilig konfirmant kort. Lekker den swirlen og flott stempel. Herlig barnebarn du har .et fint bilde. Klem synnøve

Sissel sa...

Tøft konfirmasjonskort og et nydelig dåpsbarn :)
Klem Sissel

Åse-May sa...

Stiligt kort....:)

Berit sa...

Stilig konfirmasjonskort.
Så nydelig barnebarnet ditt er, sikker på at du storkoser deg:)
Klem, Berit

Tuppenshobbyblogg sa...

Kjempetøfft konfirmasjonskort og sååå nydelig barnebarn du har . Gleder meg til det blir min tur :)

Klem,Kjersti

Camilla sa...

Så flott! Det stempelet er bare så stilig:) Tusen takk for at du deltar på vår utfordring hos Kreativ Scrapping:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...