Følgere

lørdag 20. april 2013

Konfirmasjon og dåp

I morgen er det en stor familiedag for oss, da skal mitt første barnebarn døpes. Så det blir en travel dag for meg i dag. Lokaler skal pyntes, bord dekkes, noe mat gjøres i stand, klær strykes osv osv.. Men jeg skal jo ikke gjøre alt alene, så det blir bare hyggelig å gjøre forberedelsene sammen med andre. Jeg gruer meg bittelitt også for jeg og bestefar på andre siden skal lese opp noen vers i kirken som er en del av liturgien.. Ja, ja, det går nok bra det også. 

Men til tross for dåp - det er et konfirmasjonskort jeg vil vise dere i dag.


Det herlige motivet er fra KennnyK, fargelagt med ProMarkers. Arkene fra DCWC.


Dies fra Spellbinders og Nellie Snellen. Tekststempel fra Kort&Godt.


Jeg deltar på disse utfordringene:
Hjerteboden - Konfirmasjon
Card and scrap - Bruk dies

Her er bordkortene jeg har laget til dåpen. Veldig enkle, men når man skal lage over 30 stk så...


10 kommentarer:

Anne Bente sa...

Åhhh så lækkert ♥

1000 tak for at du deltager på card and scraps udfordring.
knuzzz♥

Åse-May sa...

Nydeligt kort i herlige farger....lekkert bordkort...:)

Unni A sa...

Nydelig konfirmasjonskort! Så flott du har fargelagt det herlige motivet! Lekre farger og pynt.
Kjempeflott bordkort! Synes det var veldig forseggjort og detaljert, masse jobb med 30 stk!
Ha en fin dag i morgen!
klem Unni

Sissel sa...

Veldig flott konfirmasjonskort, så fint fargelagt.
Søte bordkort også :)
Lykke til med morgendagen.
Klem Sissel

Synnøve Dyhring sa...

Nydeligt komfimasjonskort,kjempefin den jenta og herligt pynta.Bordkorte er kjempefint,likke til med dåpen.
klem Synnøve

Jorill sa...

Nydelig konfirmasjonskort og søte bordkort :) Lykke til med dåpsdagen!

Klem, Jorill

Heidi`s roteloft sa...

Lekkert kort, flott fargelagt i fine farger.
Likte bordkortet godt.

Klem Heidi:)

Aud Kirsten sa...

nydelig konfirmasjonskort!
Tusen takk for at du deltar på Card and Scraps utfordring:)

Tuppenshobbyblogg sa...

Så nydelig konfirmasjonskort. Du har fargelagt så lekker !!

Bordkort må være enkle,dette var fint.

Klem,Kjersti

Camilla sa...

Så lekkert konfirmasjonskort! Supert motiv og så vakkert fargelagt!
Tusen takk for at du deltar i utfordringen vår hos Hjerteboden <3
Klem, Camilla

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...