Følgere

tirsdag 7. mai 2013

Konfirmant

Her kommer det et konfirmasjonskort fra meg i dag


Sterke friske farger. Motivet er et digistempel fra Make it Crafty. 


Som alltid fargelagt med ProMarkers. Dette håret er virkelig en utfordring å fargelegge, og jeg trenger mer øvelse. Jeg tar gjerne imot forslag på forskjellige kombinasjoner av ProMarkers brunfarger, blir veldig glad om du legger igjen en kommentar på hvilke farger du bruker :-)


Tekststempel fra en stempelplate fra Kort&Godt.


Jeg deltar på disse utfordringene:
ProMarker Norge - fargelegg i glade farger
Card and scrap - bruk kakeserviett

16 kommentarer:

Heidi`s roteloft sa...

Så flott kort i friske gode farger!

Klem Heidi!

Sissel sa...

Kjempeflotte farger og nydelig motiv på kortet ditt.
Klem Sissel

Åse-May sa...

Nydeligt og eg elsker friske farger....:) klem

Synnøve Dyhring sa...

Kjempefint konfirmantkort i herlige farger, motivet er så flott farga,likte håret godt jeg.
klem Synnøve

June sa...

For et nydelig kort! Herlige farger og lekkert fargelagt motiv!
Klem, June

Bea sa...

Herlig kort, og jeg synes håret ble flott fargelagt.

Jeg fargelegger brunt hår med disse fargene: Walnu, Cocoa, Cinnamon og litt Blender. Det blir ganske mørkt brunt, men kan jo justeres med å bruke mindre Walnut og Cocoa

Beate

Kjersti sa...

Et lekkert kort Jorunn!
Klem:)

Tuppenshobbyblogg sa...

Wow...så lekkert !!
Fantastisk flott fargelegging !!

Klem,Kjersti

Jytte sa...

Super flot kort!! Skøn farvelægning!!

1000 tak for at du deltager i udfordringen hos Card and Scrap.

Klem Jytte, DT :)

Mona Eidhammer sa...

Kjempelekkert! Så flott fargelegging av dette nydelige motivet. Digger håret hennes. Så flott at du er med og deltar hos PMN. Klem...Mona

Elin sa...

Nyyydelig! Denne digien er så fantastisk fin, helt enig i at håret er en utfordring, men den har du da virkelig løst uten problem! Det ble jo kjempefint :)
Jeg har kjøpt noen av Limited Edition settene + noen flexmarkere, her er noen av kombinasjonene jeg bruker: cappuchino - march hare - light fawn. Walnut - cinnammon - march hare (alt. putty eller satin).

Takk for at du deltar hos PMN!

bestevenn sa...

Flott og fargerikt kort du har laget. Takk for at du deltar på Card and Scrap.

Unni A sa...

Kjempeflott konfirmasjonskort! Så nydelig du har fargelagt det herlige motivet!
klem Unni

Lin Monika sa...

Så flott kort! Herlige friske farger:) Takk for at du deltar i utfordring hos PMN. Klem, Lin Monika

Karen Elise sa...

Nydelig konfirmasjonskort i herlige farger! Nydelig fargelagt motiv! Takk for at du scrapper med PMN!
Karen Elise :)

anette_s sa...

Utrolig fint og delikat kort!
Nydelig fargelagt med mange flotte farger :)
Takk for at du deltok hos oss i PMN!
Klem fra DT Anette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...