Følgere

lørdag 4. mai 2013

Lilla

Lilla er en av vårens mest populære farger, og den er flott da :-) Det er ikke mye som minner om vår utenfor vinduet i dag men.. Man får se det positive i det - det er perfekt vær til å sitte inne og scrappe ;-)


Jeg har brukt papirer fra Papirdesign og Papermania. Blomstene er en god blanding fra forskjellige leverandører, også noen fra candyen jeg fikk av Unni.


Jeg liker så godt dette digistempelet fra Mo's digital pencil.


Har brukt flere forskjellige dies her: rammedies fra Spellbinders, swirl fra Marianne Design, blader fra Joy!Crafts. Punch fra Martha Stewart.

Jeg deltar på disse utfordringene:
Passion for ProMarker - To die for
DP2 - Anything goes

10 kommentarer:

Åse-May sa...

Å for eit herligt kort....ja den dama må eg visst bare få meg....nydelige farger....klem

Guri sa...

Herlig kort!
Og lilla er flott året rundt synes eg :)

Aquarell sa...

Kjempefint kort, og utrolig herlig stempeltrykk,da. :

Tuppenshobbyblogg sa...

Sååå nydelig kort og med et aldeles hærlig motiv.
Helt enig...perfekt scrappevær for tiden :)

Klem,Kjersti

Unni A sa...

hihihi for et herlig motiv! .) Nydelig kort! Flotte farger og lekkert pyntet!
klem Unni

Trine sa...

Nydelig kort...jeg elsker lilla:)
Ha en fin lørdagskveld.
Klem,Trine

coops sa...

so gorgeous jorunn.fabulous image and i love your colouring and pretty details.
Thanks for joining in my theme this week at the Passion for Promarkers challenge :D

xx coops xx

Sissel sa...

Lilla er lekkert, herlig motiv og flott pynting.
Klem Sissel

The Crafty Den sa...

Hi Jorunn, what a gorgeous card. I love the image and your colouring is fab. I really like your pretty die cuts. Thanks for joining us at PFP this week. Hugs, Denise x

Kjersti sa...

Så lekkert kort Jorunn, herlig motiv og flotte farger!
Ha en fin dag!
Klem fra Kjersti:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...