Følgere

tirsdag 14. mai 2013

Vår

Våren er så herlig når naturen våkner til liv og blomstene farger bakken. 


Med de lyse sarte fargene og tulipanene syns jeg dette ble et ganske vårlig kort.


Papir fra Vibeke Spigseth, dies fra Joy Craft. 


Charmsen har jeg fått i en candy fra Unni.


Et av de nyeste digistemplene fra Mo's, fargelagt med ProMarkers.

Jeg deltar på disse utfordringene:
Scrapping all over - Dikt "Jeg velger meg april"
Papirdokkene - Metall
Kreativ scrapping - Kom mai du skjønne milde

6 kommentarer:

Åse-May sa...

Så herlig og delikat dette kortet var.....:)

Unni A sa...

Ååh det var et deilig vårlig kort! Så nydelig fargelagt med sarte vakre farger og nydelig pyntet med vakre blomster.
klem Unni

Sissel sa...

Nydelig vårkort i sarte farger.
Klem Sissel

Heidi sa...

Delikat og lekkert kort!
Ja våren er en herlig tid:)
Ha en fin dag, klem:)

Rita sa...

lekkert kort :) Kjempe fine duse farger :)Tusen takk for at du deltar i utfordringen hos Scrappin All Over :) Klem Rita, DT

Rita sa...

lekkert kort :) Kjempe fine duse farger :)Tusen takk for at du deltar i utfordringen hos Scrappin All Over :) Klem Rita, DT

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...