Følgere

fredag 7. juni 2013

Jente i blått

Ja her skal det feires! Mo's digital pencil legger stadig ut nye motiver, og jeg klarer jo ikke å motstå dem..


Her er det glitter og stas som seg hør og bør til ei ung lita jente :-) Og selv om jeg er glad i rosa, så trenger ikke alle jentekort være det syns jeg. Det ble da fint i blått også?


Motivet er som alltid fargelagt med ProMarkers. 


Jeg deltar på disse utfordringene:
ProMarker Norge - Blå og beige i duse toner
Passion for ProMarkers - All that glitters
Card and scrap - Bruk blomster

Her er blåser det litt i dag, men det er sol fra helt blå himmel, så jeg får komme meg ut igjen :-) Ønsker dere alle en fin helg, uansett vær!

Jeg må også takke for de hyggelige meldingene dere legger igjen, jeg setter stor pris på hver og en av dem!

12 kommentarer:

Unni A sa...

De motivene er helt herlige :) Jentekort trenger absolutt ikke bare være rosa, det ble kjempefint i blått! Nydelig!
God helg :)
klem Unni

nedergaard sa...

For et nydeligt kort med et herligt motiv

Tusinde tak fordi du deltager i vores udfordring på Card and Scrap

Åse-May sa...

lekkert kort med eit herligt motiv....:)

Lin Monika sa...

Ett riktig søtt kort dette her! Herlig motiv og veldig jentete, selv i blått:)Takk for at du deltar i utfordringen vår i ProMarker Norge. Klem, Lin Monika

Sannekreativ sa...

Tak for at du er med i udfordringen hos Card and scrap, med dette smukke kort. DT Sanne

coops sa...

so beautiful.gorgeous blue colours and I love your pretty image and sparkle.
Thanks for joining us this week at PFP :D

xx coops xx

Berit sa...

Lekkert kort med et herlig motiv, (som jeg faktisk ikke har!!)
Super fargelegging!
Klem, Berit

The Crafty Den sa...

Hi Jorunn, what a gorgeous card. I love the image and your colouring is fab. Your glitter looks beautiful. Thanks for joining us at PFP this week. Hugs, Denise x

Kjersti sa...

Et nydelig kort du har lagd Jorunn, herlig motiv i så lekre farger!
Ha en fin dag!
Klem fra Kjersti:)

Mona Eidhammer sa...

Supersøtt kort! Digger fargene! Flott design også. Takk for at du er med og deltar hos PMN. Klem...Mona

Ida sa...

Ja her var det feststemning!:)) nydelig kort.
God sommer!:))

Karen Elise sa...

Herlig kort med nydelig fargelagt motiv! Takk for at du scrapper med PMN!
:) Karen Elise

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...